برای امنیت تاکتیکی تیم ملی در اردوی قطر تدابیری برای زمین چمن کمپ اسپایر اندیشیده شد.

امنیت  تاکتیکی تیم ملی با پارچه های سیاه  در قطر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم ، تیم ملی اردوی نهایی خود برای حضور در جام ملت‌ها را در کمپ اسپایر قطر برپا کرده است، محلی که معمولاً میزبان تیم‌های زیادی از سراسر دنیاست و همیشه در این کمپ افراد مختلفی حضور دارند.

این مسئله باعث اعتراض کادرفنی تیم ملی شده بود، چرا که دسترسی به محل تمرین تیم ملی بدون هیچ مانعی وجود داشت و اگر افرادی در کمپ اسپایر حاضر می‌شدند، می‌توانستند تمرینات تاکتیکی تیم ملی را زیر نظر بگیرند. پس از اعلام این موضوع به قطری‌ها، تدابیری برای امنیت تاکتیکی تمرینات تیم ملی اندیشیده شد. امروز دور یکی از زمین چمن‌های کمپ اسپایر که در اختیار تیم ملی ایران قرار دارد، پارچه مشکی رنگی کشیده شد.

محمدرضا ساکت که پس از قانون منع بکارگیری بازنشستگان و کناره‌گیری از دبیرکلی فدراسیون فوتبال، همراه تیم ملی به قطر رفته است، این پارچه‌ها را بررسی کرد. ساکت دور تا دور زمین را مورد بررسی قرار داد و هر جایی که به زمین تمرین تیم ملی دید داشت، به کارگرانی که مشغول نصب این پارچه‌ها بودند گفته می‌شد تا ایرادات را برطرف کنند.

پیش از آغاز تمرین یکی از کودکان که در کمپ اسپایر حضور داشت و در زمین چمن تمرینی ایران آمده بود، در تور دروازه گیر کرده بود که با کمک مسئولان تیم ملی توانست از این مخمصه خلاص شود.