پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مدافع سابق تراکتورسازی با حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با مدیران این باشگاه توافق خود برای عقد قرارداد شش ماهه را به سرانجام رساند.

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از "ورزش سه"، محمد نادری، بازیکن سابق تراکتورسازی که در این فصل راهی لیگ بلژیک شده بود و در تیم کورتریک عضویت داشت، با درخواست باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد راهی تهران شد.


این بازیکن امروز به همراه مدیربرنامه خود در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و بعد از توافق طرفین، قرارداد شش ماهه و به صورت قرضی را تا پایان لیگ هجدهم به امضا رساند.


ایرج عرب، سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس با توافق با این بازیکن که توانایی بازی در دو پست دفاع میانی و دفاع چپ را داراست، اولین پروسه نقل و انتقالاتی مدنظر برانکو ایوانکوویچ را عملی کرد.


این بازیکن بعد از توافق و گرفتن عکس یادگاری و امضای قرارداد خود از شروع تمرینات به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه خواهد شد.

 


پرسپولیس بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی خود با مهدی ترابی، مهدی شیری، مهدی شریفی، سروش رفیعی و سعید کریمی به توافق دست یافته بود و محمد نادری ششمین خرید این تیم برای نیم فصل هجدهم لیگ برتر خواهد بود.


مذاکرات پرسپولیس برای توافق با دو بازیکن دیگر طبق نظر برانکو ایوانکوویچ و پیگیری مذاکرات باشگاه ادامه خواهد داشت.