پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تیم ملی استرالیا در آخرین بازی دوستانه اش موفق شد با نتیجه 5-0 عمان را شکست دهد.

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از "ورزش سه"، شاگردان گراهام آرنولد امروز در ورزشگاه خانگی‌شان به مصاف تیم عمان رفتند. آن ها در جام ملت های آسیا با اردن، فلسطین و سوریه هم گروه هستند و باتوجه به هم گروهی با تیم های عربی، جدال با عمان می توانست بازی دوستانه خوبی برایشان باشد.

 

کانگوروها با ترکیب متئو رایان، بهیچ، سینسبوری، دگه‌نک، گرانت، امینی، ایکونومیدیس، میلیگان، مابیل، کروس و نابوت بازی را آغاز کردند. آن ها همچون دیگر مسابقات با آرایش 433 در میدان حاضر شدند.

 

این بازی پشت درهای بسته برگزار می شد و از ساعت 16 به وقت ایران آغاز شد. در همان دقیقه 10 بازی، آندره نابوت گل اول را زد. سینسبری، مدافع وسط استرالیا توپ را به محوطه جریمه عمان فرستاد، بازیکن قرمزپوش نتوانست توپ را کنترل کند و نابوت پس از توپ گیری، با یک سر توپ، ابتدا مدافع عمان را از پیش رو برداشت و بعد دروازه را باز کرد.

 

4 دقیقه بعد کریستوفر اویکونومیدیس اختلاف گل را دو برابر کرد. این نخستین گل ملی هافبک تیم پرث گلوری بود.

 

این تازه ابتدای ماجراجویی استرالیایی ها بود. در دقیقه 25، نبیل، سانتر هم تیمی از سمت چپ را که پس از گذر از مدافعان عمان به او رسیده بود، تبدیل به گل کرد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

در نیمه دوم استرالیایی ها به آتش بازی خود ادامه دادند. در دقیقه 58، دگه‌نک توانست دروازه عمان را باز کند و در آخرین دقیقه بازی نیز جکسون ایرواین موفق شد پنجمین گل تیمش را بزند.

 

گراهام آرنولد در نیمه دوم، از بازیکنان جوانی چون امینی، ایرواین و بویل استفاده کرد.

 

تیم ملی استرالیا در جام ملت های 2015 توانست با نتیجه 4-0 عمان را شکست دهد؛ اما حالا با 5 گل این تیم را بدرقه کرد.