انتخاب سرمربی نساجی مازندران این روزها به دغدغه اصلی مالک این باشگاه تبدیل شده است. روزانه 10 مربی نام‌شان در فهرست مربیان پیشنهادی نساجی مازندران قرار دارد.

حضور گل‌محمدی در نساجی منتفی شده است/ مالک نساجی: سرمربی را تا ظهر امروز معرفی خواهیم کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از   ایلنا،انتخاب سرمربی نساجی مازندران این روزها به دغدغه اصلی مالک این باشگاه تبدیل شده است. روزانه 10 مربی نام‌شان در فهرست مربیان پیشنهادی نساجی مازندران قرار دارد. از پرویز مظلومی، حمید درخشان، فراز کمالوند، رحمان رضایی و فیروز کریمی گرفته تا بهمن فروتن و... در همین رابطه با فرهاد صنیعی‌فر مالک نساجی مازندران تماس گرفتیم تا صحت و سقم این خبر را جویا شویم.

وی اعلام کرد: «هیچکدام از این گزینه‌هایی که شما می‌گویید، با احترام در فهرست ما قرار ندارند. گزینه نهایی را انتخاب کرده‌ایم و تا امروز ظهر رسما اعلام خواهیم کرد.»

وی ادامه داد: «جلسه‌ای را با رضا حدادیان در این خصوص برگزار کردیم. نکته جالب‌تر برایم این است که مدام می‌نویسند من و ایشان با یکدیگر اختلاف داریم در صورتی که اصلا چنین چیزی نیست و من و رضا به غیر از کار فوتبال، کارهای تجاری دیگری را نیز با هم انجام می‌دهیم.»

صنیعی‌فر درباره اینکه گفته می‌شد وی جلسه‌ای را هم با یحیی گل‌محمدی برگزار کرده، گفت: «ما هیچ جلسه‌ای با یکدیگر نداشته‌ایم. البته شاید یکی از گزینه‌هایی که مد نظر ما قرار داشته آقای گل‌محمدی بوده اما با توجه به اتفاقات افتاده، این امر منتفی شد.»

مالک نساجی ادامه داد: «تمام ذهن ما این روزها درگیر این است تا بتوانیم بهترین نفر را برای هدایت نساجی بیاوریم. هواداران نگران نباشند. بهترین روزها برای نساجی در راه است.»