با تغییر مالکیت باشگاه پدیده، یحیی گل‌محمدی از روز شنبه در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

بازگشت گل‌محمدی به مشهد / پدیده شهر خودرو به ترکیه می رود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  فارس، قرار است فردا انتقال نهایی باشگاه پدیده به شرکت شهرخودرو انجام شود و در این صورت مالکان جدید برنامه‌های زیادی برای آماده سازی تیم پدیده در نیم فصل دوم لیگ برتر خواهند داشت.

*در صورتی که فردا واگذاری قطعی شود مسئولان شرکت شهر خودرو نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواهند نوشت تا نام این باشگاه را تغییر دهند.نام باشگاه پدیده در نیم فصل دوم به پدیده شهر خودرو تغییر خواهد کرد اما برای فصل آینده نام این باشگاه پدیده نخواهد بود.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده جلسه‌ای با مالکان شرکت شهر خودرو داشته و به آنها اعلام کرده در صورت واگذاری باشگاه پدیده، از روز شنبه در تمرینات این تیم حضور پیدا خواهد کرد.

* مالکان جدید باشگاه پدیده قصد دارند اردوی 15 روزه‌ای را برای این تیم در ترکیه برپا کنند و بر این اساس اواخر هفته آینده گل‌محمدی و شاگردانش به ترکیه خواهند رفت.

* با وجود تغییر مالکیت باشگاه پدیده اما قرار نیست در بدنه مدیریت این باشگاه تغییراتی صورت گیرد و جواد وطن‌خواه کماکان مدیرعامل باشگاه پدیده خواهد بود.

* مسئولان جدید باشگاه پدیده قصد دارند برای جلوگیری از کسر امتیاز از این باشگاه جلسه‌ای را با سوبا بازیکن خارجی این تیم و وکیل او برگزار کنند.

انتهای پیام/ا