پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
هتل لاکچری پرسپولیس در قطر+عکس

تیم فوتبال پرسپولیس به زودی اردوی تدارکاتی‌اش را در کشور قطر آغاز می‌کند و سرمربی این تیم به دنبال انجام چند بازی تدارکاتی در این کشور است.

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  روز پلاس،تیم فوتبال پرسپولیس که نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر را با ایستادن در رده سوم جدول به پایان رساند، به زودی اردوی تدارکاتی نیم فصل خود را در کشور قطر برپا خواهد کرد.برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخ پوشان در صدد است تا در مدت برپایی این اردو چند بازی تدارکاتی هم داشته باشد. سرمربی سرخ پوشان برنامه تیمش را برای انجام بازیهای تدارکاتی به باشگاه داده است و مسئولین باشگاه در صدد هستند تا برای تیم شان در این اردو بازیهایی را تدارک ببینند.اردوی تدارکاتی سرخ پوشان از ۱۸ دی ماه آغاز و ۱۲ روز به طول می انجامد. 

 با اضافه شدن چند بازیکن به پرسپولیس از جمله مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری، سروش رفیعی و محمد نادری، مسئولان این تیم قرار است در اردوی پیش‌فصل راهی دوحه شوند و با آمادگی کامل به ادامۀ رقابت‌های لیگ برتر بپردازند.

در همین خصوص باشگاه سرخ‌پوشان محل اقامت خود را مشخص کردند و قرار شد که بازیکنان این تیم 18دی‌ماه راهی دوحه شوند و هتل کرون پلازا دوحه میزبان برانکو و شاگردانش باشد. این هتل در فاصله 8دقیقه‌ای کمپ اسپایر قرار دارد و بازیکنان پرسپولیس در این هتل حضور خواهند داشت.

هتل لاکچری پرسپولیس در قطر+عکس

هتل لاکچری پرسپولیس در قطر+عکس

پیش از این، سرخ‌پوشان قصد داشتند که در هتل تورج اسکان کنند اما با توجه به اقامت دو تیم بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن تصمیم گرفتند که محل اقامت‌شان همان هتل پلازا باشد. لازم به ذکر است که پایان اردوی پرسپولیس 30دی‌ماه خواهد بود.