محمدحسین قریب مدیرعامل اسبق تیم استقلال در مورد خصوصی سازی سرخابی‌های پایتخت به اظهار نظر پرداخت.

قریب: با قیمت گذلری درست و به صورت تدریجی می توان سرخابی ها راواگذار کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین  محمد حسین قریب در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد خصوصی‌سازی دوباشگاه سرخابی پایتخت نیز اظهار داشت: اگر قیمت‌گذاری درست باشد می‌توان به فروش این دو باشگاه امیدوار بود. وقتی کارشناس مربوطه این دو باشگاه را قیمت گذاری کند در مجموع بدهی‌ها و هم سود این دو باشگاه را محاسبه خواهد کرد. بنابراین بدهی‌ها این دو باشگاه از مجموع قیمتی که برای این باشگاه‌ها خواهند گذاشت کسر خواهد شد. اما اینکه جزییات این طرح به چه شکل خواهد بود و تصمیم گیرندگان چه دستوراتی را تحت بررسی خود قرار خواهند داد بر ما پوشیده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در مورد اینکه به نظر وی این دو باشگاه چگونه باید واگذار شوند نیز گفت: نظر من این است که باید این اتفاق و این واگذاری به صورت تدریجی بگیرد. یعنی بصورت تدریجی بخش‌های مختلفی از این دو باشگاه واگذار شود و طی یک زمانبندی مشخص عملکرد فرد خریدار مورد بررسی قرار بگیرد تا این دو تیم پرهوادار متضرر نشوند.

قریب در پایان در مورد تیم ملی نیز گفت: انشاالله هر آن چیزی که خیر است برای تیم ملی پیش بیاید و ما به عنوان یک ایرانی از موفقیت تیم ملی خوشحال شویم.