سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: تمام تمرکز ما به بازی نخست برابر یمن معطوف است و به دیگر مسائل فکر نمی کنیم.

کی روش: تمام تمرکز ایران بر روی بازی نخست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا؛ «کارلوس کی‌روش» در نشست خبری پیش از دیدار برابر یمن، اظهار داشت: ابتدا از امارات به خاطر میزبانی این رویداد بزرگ تشکر می کنم و افتخار بزرگی است که در این جام حضور داریم.
وی با تاکید دوباره اهمیت دیدار برابر یمن، افزود: مدعیان اصلی و تاریخی این جام، ژاپن و کره جنوبی هستند، چرا که در 40 سال اخیر سرمایه گذاری وسیعی در فوتبال پایه و آموزش داشته اند، البته به جمع این تیم ها باید استرالیا را نیز اضافه کرد.
سرمربی پرتغالی تیم ایران گفت: دیگر تیم ها رویای عملکرد خوب در جام ملت ها و نزدیک شدن به مدعیان را دارند که در این مسیر ایران، عربستان، قطر، امارات و چین شرایط بهتری دارند.
وی افزود: تیم ایران می خواهد استحقاق خود برای پیروزی برابر یمن را نشان دهد تا در ادامه مسیر به خواسته هایش در این تورنمنت دست یابد.
کی روش در مورد مصدومیت چند بازیکن تاثیرگذار ایران، توضیح داد: فوتبال همین است و ما در چند ماه گذشته با موجی از مصدومیت‌ها رو به رو بودیم.
سرمربی اسبق رئال مادرید، اظهار داشت: همه تیم ها با مصدومیت بازیکن روبرو می شوند و امارات نیز بهترین بازیکن خود را در اختیار ندارد. هرچند این شرایط به هر تیمی لطمه می زند، اما راهکارهای لازم را اندیشیده ایم.
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19 و 30 دقیقه فردا (دوشنبه) در نخستین دیدار خود از جام ملت های آسیا 2019 به مصاف یمن می رود.
هفدهمین دوره جام ملت ها از روز جمعه با حضور 24 تیم به میزبانی امارات آغاز شد.