شبکه خبری العربیه عربستان در گزارشی نوشت: تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام ملت های آسیا با عملکرد بسیار خوب خود تیم یمن را با پیروزی قاطع پنج بر صفر به زانو در آورد.

جام آسیایی/ واکنش العربیه به پیروزی پرگل ایران برابر یمن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، شبکه خبری العربیه عربستان در گزارشی درباره پیروزی تیم ملی ایران در مقابل یمن نوشت: تیم ملی فوتبال ایران و یمن در نخستین دیدار خود در هفدهمین دوره جام ملت های آسیا در ورزشگاه «محمد بن زاید» شهر ابوظبی به مصاف هم رفتند.
این شبکه خبری نوشت: تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی گروه چهارم جام ملت های آسیا با پیروزی قاطع پنج بر صفر برابر یمن، نخستین حضور این تیم را در بازی های آسیایی کم رنگ کرد.
تیم ایران در نیمه نخست این بازی با نتیجه سه بر صفر در برابر تیم یمن به پیروزی رسید. «مهدی طارمی» در دقایق 12 و 25، «اشکان دژاگه» در دقیقه 23 گل های ایران را در نیمه نخست به ثمر رساندند. در نیمه دوم هم «سردار آزمون» در دقیقه 52 و «سامان قدوس» در دقیقه 79 برای ایران گلزنی کردند.
العربیه در گزارش خود از این دیدار خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال یمن برای نخستین بار در جام ملت های آسیا شرکت می کند. اما نخستین حضور این تیم با پیروزی تیم ملی ایران با ناکامی روبرو شد. تیم ایران در این بازی می توانست گل های بیشتری را به ثمر برساند. تیم ملی یمن ضعیف بود و از همان دقایق نخست بازی در برابر فشارهای تیم ملی ایران زانو زد.