«ادن هازارد» مهاجم تیم چلسی با پاس گلی که برای هم تیمیش در بازی مقابل نیوکاسل فراهم کرد، از حیث بیشترین گل و پاس گل در فصل جاری، به «لیونل مسی» فوق ستاره آبی اناری ها رسید.

هازارد به مسی رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا، تارنمای خبری گل روز یکشنبه نوشت: مهاجم ملی پوش آبی ها، تنها بازیکنی است که در این فصل، از حیث رسیدن به رکورد دوگانه بیشترین گل و بیشترین پاس گل، با «لیونل مسی» جادوگر آرژانتینی آبی اناری ها برابری می کند.
مهاجم بلژیکی آبی های لندن تا اینجای فصل 2018 - 2019 در ایده آل ترین فرم خود بوده و خیره کننده ظاهر شده است.
هازارد پس از کمک به تیم ملی بلژیک برای تصاحب جایگاه سوم جام جهانی 2018 روسیه، با روندی کُند و آرام رقابت های لیگ را آغاز کرد و «مائوریتسیو ساری» سرمربی آبی ها هم در سوی مقابل از ابراز اشتیاق به منظور تحت فشار قرار دادن مهاجم کلیدی خود، خودداری کرد.
با این وجود، هازارد به یکباره اوج گرفت و در مجموع 12 گل برای چلسی و تیم ملی بلژیک به ثمر رساند و در حالی پا به میدان نبرد با نیوکاسل گذاشت که پیش از آن 9 پاس گل را برای هم تیمی های قدردانش فراهم کرد و در بازی مقابل کلاغ های نیوکاسل هم در استمفورد بریج یک پاس گل برای «ویلیان» ساخت.
همتزار شدن با مسی بزرگ از حیث گل سازی، دستاوردی بزرگ برای هازارد محسوب می شود؛ در واقع او در سال های اخیر وارد جمع نخبه های فوتبالی شده است با این حال توانایی های وی برای ارئه نمایش هایی یکنواخت و بدون نوسان همواره مورد ابهام بوده است.
این در حالی است که افت هازارد در فصل جاری نیز تکرار شد و دوره ای شامل 12 بازی بدون گل برای باشگاه و کشورش را شامل شد، اما فراهم کردن پاس گل نقص ناشی از عدم گلزنی را برای هازارد جبران کرد.
تبحر هازارد در ایجاد موقعیت گل و ارسال پاس هایی بی نقص به اندازه ای است که او در نخستین فصل حضورش در چلسی در فصل 2012 - 2013 با 11 پاس گل بهترین پاسور تیمش لقب گرفت این در حالی است که بالاترین تعداد گل های او به فصل 2014 - 2015 و 19 گل زده باز می گردد.
ورزشی ** 3991 ** 2024