سرمربی تیم فوتبال تاتنهام راز تغییر محسوس عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم بازی مقابل دورتموند را فاش کرد.

پوچتینو: بین دو نیمه با یک فیلم مشکلات تیم را برطرف کردیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 تیم فوتبال تاتنهام شب گذشته (چهارشنبه) در حالی موفق شد میهمانش بوروسیا دورتموند را در دیداری خانگی از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد که عملکردش در هر یک از دو نیمه این بازی تفاوتی فاحش داشت.

تاتنهام در نیمه اول حتی یک شوت هم به سمت چارچوب تیم صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا نداشت اما در نیمه دوم عملکردش تغییر محسوسی داشت و با گل سون هئونگ مین پیش افتاد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام پس از بازی فاش کرد که بین دو نیمه چه کاری انجام داده که عملکرد شاگردانش دچار تغییر و تحول شده است.

او گفت: نیمه اول خیلی سخت بود و اول از همه به این دلیل که ما هرگز اعتماد به نفس کافی برای بازی نداشتیم. ما برخی تصمیمات عجولانه می‌گرفتیم و مشخص بود که ما راحت بازی نمی‌کنیم. ما احساس نمی‌کردیم که داریم مطابق برنامه‌مان بازی می‌کنیم. اما بعد از برطرف کردن برخی از مشکلات‌‌مان و نشان دادن چند کلیپ بین دو نیمه و صحبت کردن با بازیکنان درباره پست‌های متفاوت - هجومی و دفاعی - سعی کردیم که به تیم برای ارائه عملکرد بهتر کمک کنیم. همچنین ما کمی هم خوش‌شانس بودیم چون وقتی که سون گل زد، اعتماد به نفس تیم به شدت بالا رفت و باعث شد که تیم بهتر بازی کند. ما در نهایت به چیزی که حق‌مان بود رسیدیم و بازی را بردیم.

لیگ قهرمانان اروپا|برتری خارج از خانه رئال مادرید و پیروزی پرگل تاتنهام

پوچتینو افزود: این یک پیروزی مهم است و بابت آن تمام بازیکنان‌مان شایسته تمجید هستند. آنها فوق‌العاده بودند. ما در حالی بازی را بردیم که یکشنبه این هفته در لیگ بازی داشتیم و نسبت به دورتموند یک روز کمتر استراحت کردیم. به همین دلیل ما باید قدردان بازیکنان‌مان باشیم. آنها با این بردشان ممکن است چند روز پاداش بگیرند. این اما تنها بازی رفت بود. قطعاً برد 3 بر صفر نتیجه خوبی است اما زمانی که شما با تیمی مانند دورتموند طرف هستید، همیشه باید حواس‌تان جمع باشد و حریف را دستکم نگیرید. ما باید به هدف بردن بازی به خانه دورتموند برویم.

این سیزدهمین گل سون، ستاره کره‌ای تاتنهام در این فصل بود و در تمام بازی‌هایی که او گل زدن سفیدپوشان شمال لندن برنده شده‌اند.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در این باره هم گفت: دفعه بعد که سوم گل بزند، من به رختکن می‌روم، دوش می‌گیرم و منتظر پایان بازی می‌مانم. او یک بار دیگر عالی ظاهر شد. سون مدام در حال پیشرفت است و بسیار خوشحال است.