مثلث آنلاین : بعد از پیروزی 3-1 ناپولی مقابل اف‌سی زوریخ در لیگ قهرمانان اروپا، کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی مدعی شد تیمش می‌توانسته گلهای بیشتری به ثمر برساند و در اواخر بازی تمرکز خود را از دست داده.

ادعای آنچلوتی درباره ناپولی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ناپولی دیروز در شهر زوریخ، در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا مهمان اف‌سی زوریخ بود و توانست با ارائه یک بازی برتر با حساب 3-1 به پیروزی برسد. کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی در پایان بازی گفت از عملکرد تیمش راضی است ولی ناپولی می‌توانسته گلهای بیشتری به ثمر برساند و چون در انتهای بازی تمرکزش را از دست داده موفق به این کار نشده است.

آنچلوتی بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بازی کردن در اروپا همیشه ویژه است. ما خیلی خوب کار کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم. ما خوب حمله کردیم و نسبت به بازی فیورنتینا بهتر از فرصت‌هایمان استفاده کردیم. ولی باز هم می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم چون فرصت‌های گلزنی خیلی زیادی بوجود آوردیم".

کارلو آنچلوتی اضافه کرد:" در اواخر بازی تمرکزمان را تا حدودی از دست دادیم. باید بگویم زمین کیفیت بدی داشت و توپ از آن هم بدتر بود. این توپ نسبت به توپی که در چمپیونزلیگ یا سری آ استفاده می‌شود سبک‌تر است و خط سیر متفاوتی دارد. اگر یوفا می‌خواهد لیگ اروپا را توسعه دهد اولین کاری که باید بکند رسیدگی به وضعیت توپ رقابتها است".

آنچلوتی در ادامه گفت:" اینسینه و زیلینسکی در دو پستی بازی می‌کنند که برای تیم ما کلیدی هستند. آنها بین خطوط بازی می‌کنند و این نقش به نظر من برای آنها خیلی مناسب است و با شخصیت و فوتبال‌شان همخوانی دارد. آنها مهمترین نقش را در پیروزی ما داشتند".