نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ به حساسیت و شرایط بازی با لیورپول آگاهی کامل دارد.

نیکو کواچ: رقیب انگلیسی تیمی قدرتمند به شمار می‌آید/  برای بازی با لیورپول باید 150 درصد آماده باشیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لیورپول در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ادعا کرد باواریایی‌ها با وجود مصدومان پرتعداد، آماده این بازی هستند.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در این باره گفت: فضای استادیوم آنفیلد بی‌شک در جریان مسابقه مؤثر است، اما بازیکنان بایرن با فضای چنین دیدارهای بزرگی غریبه نیستند. از سوت آغاز مسابقه باید با تمرکز فراوان در زمین حاضر شویم. مهم نیست کدام بازیکن در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. ما موظفیم بهترین عملکرد را در زمین ارائه کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: لیورپول در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته و انتظار یک بازی فوق‌العاده را در زمین این تیم داریم. رقیب انگلیسی تیمی قدرتمند به شمار می‌آید. بایرن مونیخ هم پرتوان است و آنها به ما احترام می‌گذارند. می‌خواهیم به مراحل بعدی برسیم و این هدف ماست، پس اگر لیورپول 140 در صد توان خودش را ارائه کند، ما باید 150 درصد آماده باشیم. دیدار مقابل آنها این یک مبارزه دشوار است.

کواچ در پایان اظهار داشت: مصدومیت کومان در ساعت اخیر بهبود یافته اما کینگزلی فقط در شرایطی به میدان خواهد رفت که به طور کامل بدون درد باشد. امیدوارم تیم پزشکی‌مان او را به این دیدار برساند. فرانک ریبری به تمرینات بایرن مونیخ ملحق شده، با این حال برای بررسی وضعیت نهایی بواتنگ باید منتظر بمانیم. اگر کادر پزشکی بگوید خطر عفونت برای بواتنگ وجود ندارد، او می‌تواند یک گزینه برای خط دفاعی بایرن مونیخ باشد.