ذوب آهن برای دفاع از سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الغرافه می‌رود.

لشکر کشی طارمی و یارانش برابر علی منصور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در پلی‌آف جام ملت‌های آسیا در مرحله نهایی این رقابت‌ها باید امروز به مصاف الغرافه قطر برود و در تلاش است تا با برتری بر میزبان خود به دور گروهی راه پیدا کند.

ذوبی‌ها مرحله قبلی این رقابت‌ها را با برتری مقابل الکویت به پایان بردند و راهی این مرحله و رویارویی با الغرافه شدند.

الغرافه که در جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر با کسب 18 امتیاز در رده هشتم قرار دارد در آخرین بازی خود مقابل ام صلال با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و در صدد پیروزی مقابل نماینده ایران است. این تیم 4 بازیکن خارجی در فهرست خود در لیگ قهرمانان آسیا دارد که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

لوکاس مندز مدافع برزیلی، دیگو آمادو هافبک پرتغالی، ولادیمیر ویس مهاجم اهل اسلواکی و مهدی طارمی مهاجم ایرانی، چهار بازیکن خارجی این تیم قطری برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هستند.

لشکر کشی طارمی و یارانش برابر علی منصور

عبدالعزیز حاتم، احمد علاءالدین، یوسف مفتاح، قاسم برهان و ... دیگر ستارگان الغرافه هستند. نکته جالب در خصوص فهرست آسیایی تیم قطری این است که نام وسلی اشنایدر به دلیل مصدومیت از آن خارج شده، اما ستاره این تیم یعنی مهدی طارمی رو در روی ذوب آهن قرار می‌گیرد.

طارمی در تمام بازی‌های لیگ ستارگان برای الغرافه به میدان رفت و موفق به زدن 6 گل در 16 مسابقه شد. هدایت این تیم برعهده کریستین گورکوف است و تلاش می‌کند تا تیمش را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برساند.