مثلث آنلاین: سرمربی پارس جم در مورد تقابل تیمش با استقلال صحبت کرد.

تارتار: به حضور پاتوسی اعتراض داریم/ مگر ما بازی عقب افتاده داریم که در 8 روز 3 بازی می کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی بازی آسانی نیست به خصوص اینکه این تیم هفته قبل باخته است. استقلال می‌خواهد ما را شکست بدهد و به جمع مدعیان بازگردد. ما هم یک برد خوب هفته قبل داشتیم. برای بازی فردا هیچ استرسی نداریم و مطمئنا برای ۳ امتیاز بازی می‌کنیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال و هوادارانشان فردا برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین می‌شویم و آمار ۶ تساوی ما در جدول نشان می‌دهد که ما همیشه برای برد وارد زمین می‌شویم و مطمئنا فردا هم شاهد یک بازی زیبا و جذاب خواهیم بود.

وی در مورد شرایط تیمش گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته ما بازی‌های فشرده‌ای داریم. نمی‌دانم چرا سازمان لیگ این گونه برنامه ریزی کرده که ما در ۸ روز ۳ بازی انجام بدهیم. نمی‌دانم چرا این‌گونه است. ما که بازی عقب‌افتاده نداریم،‌اگر استقلال بازی عقب‌افتاده دارد چرا آنها ۵ روز برای این بازی استراحت می‌کنند و ما ۴ روز؟ در بازی قبل با نساجی هم آنها بیشتر از ما استراحت داشتند. تا کی باید شاهد بی‌عدالتی در فوتبال باشیم؟ جایی باید این تبعیض‌ها تمام شود. چرا فقط تیم‌های بزرگ از برنامه‌ریزی سود ببرند و در حق تیم‌های دیگر ظلم شود؟

وی در اعتراض به احتمال حضور پاتوسی در دیدار فردا گفت: من از فشردگی بازی‌ها از سازمان لیگ گلایه دارم. یک روز فوتبال ما باید به جایی برسد که همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کنند. دیشب برنامه ۹۰ را دیدید. بازیکن خارجی استقلال قرار است ظاهرا جلوی ما بازی کند، آن هم در حالی که ITC او هنوز نیامده است. برای اینکه فوتبالمان پیشرفت کند قوانین اجرا شود و عدالت هم به اجرا گذاشته شود. بارها گفته‌ام وباز هم می‌گویم که تنها کاری که فدراسیون باید انجام دهد این است که سیستم VAR را وارد فوتبال ما کند، چون در حق خیلی از تیم‌ها و مربیان اجحاف می‌شود و تیم‌های بزرگ از این موضوع منفعت می‌برند.

سرمربی پارس جم در ادامه گفت: وقتی استقلال بازی داشته باشد، فاصله بازی‌های این تیم باید کم شود نه ما. نه اینکه استقلالی‌ها ۶ روز استراحت کنند و ما اصلا زمان نداشته باشیم. البته من نباخته‌ام و فردا هم با تمام توان تیمم را به زمین می‌فرستم و آن قدر از بازیکنانم راضی هستم که به آنها اطمینان داشته باشم. صحبت‌هایم در مورد باخت نیست که بخواهم بهانه بیاورم، ولی داستان بی‌عدالتی و تبعیض باید از فوتبال ما جمع شود. اگر می‌خواهیم شب‌ها سرمان را راحت روی بالش بگذاریم، باید رابطه‌ها تمام شود. من از رسانه‌ها می‌خواهم به این مسائل بپردازند،‌همه در ایران استقلالی‌ هستند یا پرسپولیسی، اما با وجود اینکه قبلا در پرسپولیس بازی کرده‌ام اما الان باید از حق پارس جنوبی دفاع کنم.

تارتار در پایان با اعتراض به زمان برگزاری بازی گفت: انتظار می‌رفت در چنین شرایط جوی، سازمان لیگ بازی را ساعتی برگزار کند که هوا هم خوب باشد و فکر می‌کنم در ساعت ۱۵ هم می‌شد هواداران به ورزشگاه بیایند ولی چون تایم بازی برای هر دو تیم یکسان است، مشکلی از این بابت نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص ارزیابی‌اش از استقلال فعلی گفت: استقلال نفرات خوبی جذب کرده و کادر فنی فصل گذشته‌اش را هم حفظ کرده است. نوع بازی استقلال و سبک آنها را می‌شناسیم و می‌دانیم آنها به دنبال اشتباهات حریفان هستند. این تیم خوب پرس می‌کند، و وقتی توپ را از دست می‌دهد عملکرد بهتری دارد. ما هم اگرچه زمان نداشتیم ولی برای بهترین بازی به زمین خواهیم رفت.