دو هفته حضور در پست غیرتخصصی مدافع چپ باعث شد تا انتقاد از ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور به اوج خود برسد.

انتقاد تند سایت fotospor از ستاره ایرانی / از وحید امیری دفاع چپ در نمی آید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت در اردوی ترابزون اسپور باعث شد تا یانال کارامان سرمربی این تیم طی دو بازی گذشته برابر گالاتاسرای در استانبول همین طور آلانیااسپور در بندر ترابزون از وحید امیری به عنوان مدافع چپ در ترکیب اصلی بهره ببرد. این تصمیم اما چندان به مذاق کارشناسان فوتبال ترکیه خوش نیامد چون امروز بیشتر نقدهای صورت گرفته نسبت به عملکرد بازیکنان ترابزون اسپور برعلیه وحید امیری بود.


سایت fotospor در گزارشی پیرامون تغییر پست ستاره ایرانی با این تیتر نوشت:« از وحید امیری دفاع چپ در نمی آید!». نویسنده با اشاره به این که مصدومیت فیلیپ نوواک باعث شد تا امیری با تغییر پست در نقش مدافع چپ انتظارات را برآورده نکند. در این گزارش آمده است:« با مصدومیت فیلیپ نوواک در دو بازی گذشته مقابل گالاتاسرای و آلانیا، یانال کارامان دوباره به وحید امیری شانس ایستادن در ترکیب اصلی را داد. در این دو بازی امیری 15 بار در جریان بازی پاس های سالم داد و یک بار توپ را از دست داد اما در فاز تدافعی امیری طی 10 یورش حریف در پنج مورد خطا کرد و نشان داد که از این بازیکن مدافع چپ باهوش و کلاسیکی در نمی آید».


در همین گیر و دار سایت futbolarena هم با اشاره به اتفاقات رخ داده در تمرین آماده سازی امروز ترابزونی ها برای بازی با قوزتپه از مصدومیت وحید امیری و غیبت های این بازیکن در تمرینات خبر داد تا حضور او در بازی پیش رو در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. ستاره ایرانی در کنار عبداللطیف عمر دو بازیکن غایب در تمرینات بودند که زیر نظر کادرپزشکی روند درمانی خود را طی می کردند.

از وحید امیری دفاع چپ در نمی آید