مثلث آنلاین: دو مدافع اصلی سرخ‌ها به علت مصدومیت این دیدار را از دست داده‌اند و همین عامل باعث آشفتگی و نگرانی هواداران این تیم شده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در نبود دو مدافع اصلی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم پرسپولیس پس از دیدار مقابل پدیده در جام حذفی که با صعود این تیم به نیمه‌نهایی همراه بود اکنون باید در ورزشگاه بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان مقابل نفت مسجدسلیمان قرار بگیرد که این دیدار با توجه به غیبت سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی این تیم می‌تواند بسیار سخت تر از آن چیزی که تصور می‌شد برای برانکو پیش برود.

علیرضا بیرانوند مانند همیشه در درون دروازه سرخپوشان قرار خواهد گرفت و در نبود دو مدافع اصلی این تیم وظیفه بسیار سخت‌تری برای بسته نگه داشتن دروازه خواهد داشت.

بزرگترین نقطه ابهام در ترکیب پرسپولیس در این مسابقه به چینش خط دفاعی این تیم ارتباط دارد. بنابر شنیده‌ها وحدسیات برانکو در این بازی از محمدنادری و شایان مصلح در قلب خط دفاع استفاده خواهد کرد. البته این احتمال وجود دارد که شایان مصلح نیز این دیدار را به علت سرماخوردگی از دست بدهد اما احتمال بازی کردن وی از بازی نکردنش بیشتر است.

در جناح راست خط دفاعی مهدی شیری به کار گرفته خواهد شد و در دفاع چپ نیز احتمالا برانکو به سیامک نعمتی اعتماد خواهد کرد. نعمتی در نیم فصل اول چندبار در پست دفاع راست به میدان رفت و اغلب هم توانست نمایش خوبی داشته باشد و در کارهای دفاعی کمک حال پرسپولیس باشد و به نظر می‌رسد در این مسابقه هم انتخاب اول برانکو برای پست مدافع کناری نعمتی باشد.

کمال کامیابی‌نیا در این مسابقه هافبک دفاعی تیم پرسپولیس خواهد بود. احمد نوراللهی در جناح چپ خط هافبک و مهدی ترابی نیز در جناح راست قرار خواهند گرفت و سروش رفیعی جلوتر از بشار رسن در ترکیب قرار خواهد گرفت و وظیفه طراحی حملات را بر عهده خواهد داشت.

در خط حمله نیز برانکو از حضور امید عالیشاه به عنوان زوج علیپور سود خواهد برد. عالیشاه و علیپور در این ورزشگاه سابقه گشودن دروازه نفت را در کارنامه دارند و برانکو قصد دارد از این مسئله به نفع خود استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان: بیرانوند، نادری، مصلح، شیری، نعمتی، کامیابی‌نیا، نوراللهی، ترابی، رفیعی، عالیشاه و علیپور