مثلث آنلاین: شبکه رای اسپورت ایتالیا از احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس به منچستریونایتد داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در هفته های اخیر بر وفق مراد یوونتوس نبوده و بعد از حذف بیانکونری از کوپا ایتالیا، آنها در دیدار رفت لیگ قهرمانان برابر اتلتیکومادرید با دو گل مغلوب شدند تا شانس های آنها برای صعود به دور بعدی کاهش یابد.

شبکه رای اسپورتس ایتالیا مدعی شد شایعاتی در مورد احتمال بازگشت رونالدو به منچستریونایتد وجود دارد و شاید او در تابستان پیش رو راهی تیم سابق خود شود. دوران درخشش رونالدو در اولدترافورد آغاز شد و این ستاره 34 ساله سالهای فوق العاده را در یونایتد سپری کرد و از آنجا راهی رئال مادرید شد.

در هنگام جدایی از رئال مادرید، شایعاتی در مورد انتقال رونالدو به یونایتد وجود داشت اما رابطه نه چندان خوب او با ژوزه مورینیو باعث شد وی تورین را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند اما حالا و با جدایی سرمربی پرتغالی منچستریونایتد، احتمال بازگشت رونالدو بعد از 10 سال به لیگ برتر وجود دارد.

البته فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس خیلی زود این شایعات را تکذیب کرد اما با افزایش انتقادات از رونالدو در هفته های اخیر و خصوصا بعد از شکست غیرمنتظره در استادیوم واندا متروپولیتانو برابر اتلتیکومادرید، شاید این ستاره پرتغالی بعد از تنها یک فصل حضور در ترکیب یوونتوس این تیم را ترک کرده و به باشگاهی که بارها به آن ابراز علاقه کرده بازگردد.