علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که بازی برابر فولاد خوزستان برای آبی‌پوشان اندازه یک فینال مهم است.

نیکبخت واحدی: بازی با فولاد یک فینال است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به وضعیت فعلی استقلال و نتایج خوب این تیم در هفته‌های اخیر گفت: خوشبختانه شرایط استقلال نسبت به دور رفت تغییر کرده است و 9 امتیازی که این تیم در دور برگشت گرفت، شرایط استقلال را در جدول بهتر کرد. استقلال در بازی با ذوب‌آهن جدا از نتیجه‌ای که گرفت، فوتبال زیبایی را هم به نمایش گذاشت و خوشبختانه بازیکنان جدید هم با تاکتیک تیم هماهنگ شده‌اند. نکته مهم اما این است که استقلال بتواند این روند را ادامه دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال می‌تواند در لیگ امسال قهرمان شود؟»، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی در این زمینه سخت است و لیگ امسال مدعیان زیادی دارد، اما استقلال اگر این روند را ادامه دهد قطعاً جزو مدعیان اصلی خواهد بود. استقلال در گذشته در بعضی از بازی‌ها امتیازهای حساسی از دست داد و مهم این است که آنها در ادامه بازی‌ها کم امتیاز از دست بدهند. خوشبختانه استقلال به شرایط خوبی رسیده است و می‌تواند امسال هوادارانش را خوشحال کند.

نیکبخت واحدی با اشاره به اهمیت دیدار با فولاد خوزستان که این هفته در اهواز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بعضی بازی‌ها در راه رسیدن به قهرمانی اهمیت بیشتری دارند که بازی با فولاد هم جزو آنها محسوب می‌شود. بازی با فولاد مثل یک فینال برای استقلال مهم است و امیدوارم تیم شفر در این بازی به پیروزی برسد. دیگر مدعیان هم این هفته بازی‌های سختی دارند و این بهترین فرصت برای استقلال است تا اختلاف چهار امتیازی با تیم‌های بالایی را کمتر کند.