مثلث آنلاین: سرمربی الدحیل می گوید این تیم برای کسب بهترین نتیجه در مسیر صعود به ریاض سفر کرده است.

فاریا: قدم به قدم جلو می رویم / الدحیل مدعی جدی جام است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روی فاریا سرمربی تیم فوتبال الدحیل قبل از دیدار با الهلال گفت: بازی خیلی سختی در انتظار ما است و با یک باشگاه بزرگ در قاره دیدار می کنیم. به ریاض آمدیم تا نتیجه ای مناسب برای صعود کسب کنیم. الدحیل برای همه حریفان احترام قائل است و همه بازیکنان برای کسب نتیجه دلخواه تلاش می کند.

سرمربی الدحیل درباره ادامه غیبت مادیبو و معزعلی در این دیدار تصریح کرد: از زمانی که سرمربی تیم شدم، معزعلی به دلیل مصدومیت در کنار تیم نبود و مادیبو نیز تنها یک دیدار به میدان رفته است. با وجود اینکه آنها بازیکنان مهمی هستند، باید با همه ظرفیت ها کنار بیاییم. بازیکنانی داریم که از لحاظ بدنی و فنی آماده هستند و منتظر بازگشت آنها هستیم تا دست ما را برای بقیه بازی ها باز بگذارند. اکنون با همه بازیکنان تعامل دارم و می خواهم از آنها استفاده کنم.

فاریا در پایان درباره شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: الدحیل به صورت جدی در این جام حضور پیدا کرده و شروع خوبی با 3 گل داشتیم. تیم برای بازی های بعدی به پیش می رود و امیدواریم یک روحیه مناسب برای بهترین عملکرد ممکن داشته باشیم تا 3 امتیاز را کسب کنیم.


وی در پایان صحبت های خود عنوان کرد: در لیگ قهرمانان قدم به قدم جلو می رویم و از اهمیت بالای رقابت ها و همه بازی ها اطلاع داریم و هر امتیاز این گروه سخت به دست می آید. در گروه ما تیم های قوی حضور دارند و همه در این گروه تلاش خواهند کرد.