مثلث آنلاین: تیم فوتبال استقلال سه شنبه شب و در حالی که به پیروزی برابر تیم العین امارات بسیار نیاز داشت، در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم متوقف شد و به کسب یک امتیاز بسنده کرد.

تساوی نا امید کننده استقلال برابر العین در ورزشگاه آزادی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا؛ در ادامه رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C این مسابقات، تیم های بازنده هفته نخست یعنی استقلال ایران و العین امارات به تساوی یک بر یک دست یافتند.
«فرشید باقری» در دقیقه 53 برای تیم استقلال گلزنی کرد و «شیوتاتی» در دقیقه 85 با گلی که برای تیم العین به ثمر رساند، بازی را به تساوی کشاند.
بازیکنان تیم استقلال در دقایق ابتدایی نیمه نخست شروع مناسب تری نسبت به بازیکنان تیم میهمان العین امارات داشتند و خیلی زود به محوطه جریمه این تیم نزدیک شدند.
اما این روند آنچنان نیز دوام نیاورد و بازیکنان حریف زودتراز آنچه که به نظر می رسید حمله پسران آبی را پاسخ دادند.
با قرار گرفتن احتیاط بیشتر در دستور کار بازیکنان 2 تیم توپ بیشتر در میانه میدان به گردش درآمد.
رفته رفته بازیکنان دو تیم احتیاط را کنار گذاشته و بر روی دروازه حریف حملاتی را طراحی کردند اما تلاش آنان برای به ثمر رساندن گل بی نتیجه بود.
در دقیقه 27 «جمال معروف» شوتی زمینی را روانه چارچوب استقلال کرد اما با بدشانسی شوت این بازیکن به دیرک عمودی دروازه «سید مهدی رحمتی» برخورد کرد.
در دقیقه 31 «پاتوسی» برای استقلال کرنر زد و توپ ارسالی این بازیکن را «ایسما» با ضربه سر دیدنی به دیرک افقی دروازه تیم العین زد.
در دقیقه 35 «سید مهدی رحمتی» شوت مهاجم تیم العین را با عکس العملی به موقع دفع و مانع از گلزنی این بازیکن شد.
در دقایق باقی مانده از این نیمه اتفاق خاصی نیفتاد و بازیکنان به رختکن رفتند.
بازیکنان العین نیمه دوم بازی را توفانی آغاز کرده و در همان دقایق ابتدایی این نیمه موقعیت گلزنی داشتند که این فرصت برای این تیم از دست رفت.
در دقیقه 52 «فرشید اسماعیلی» وارد محوطه جریمه تیم العین شد و با انجام حرکات تکنیکی دو بازیکن حریف را از جریان بازی خارج کرد اما شوت این بازیکن با بد اقبالی گل نشد.
در دقیقه 53 پاتوسی یک بار دیگر کرنری را برای استقلال به روی دروازه العین ارسال کرد و «فرشید باقری» با ضربه سر دیدنی توپ را به دور از دستان «خالد عیسی» سنگربان العین درون دروازه این تیم جای داد و استقلال را پیش انداخت.
بازیکنان استقلال پس از این گل حملات خود را ادامه دادند و دو موقعیت مناسب دیگر بدست آوردند که باقری و منشا این فرصت ها را از دست دادند.
در دقیقه 59 یک بار دیگر مهاجمان استقلال موقعیت گلزنی داشتند اما از این فرصت نیز به درستی استفاده نکردند.
در دقیقه 65 «گادوین منشاء» مهاجم تیم استقلال وارد محوطه جریمه العین شد اما با سردرگمی موقعیت مناسبی که برای خود و تیمش بدست آورده بود را هدر داد.
در دقیقه 76 «وریا غفوری» مصدوم و به اجبار از زمین بازی خارج و «محمد دانشگر» جانشین او در زمین شد.
در دقیقه 83 مهاجمان تیم استقلال در محوطه جریمه العین در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما «خالد عیسی» سنگربان این تیم با عکس العملی به موقع مانع از گلزنی بازیکنان استقلال شد.
در دقیقه 85 ارسال ضربه ایستگاهی بازیکنان تیم العین به محوطه جریمه استقلال را مدافعان ناقص دفع کرده و «شیوتاتی» با شوتی زیبا دروازه رحمتی را گشود و بازی را به تساوی کشاند.
در دقیقه 2+90 استقلالی ها یک بار دیگر دروازه العین را باز کردند که داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.
«احمد ابوبکر اکهف» داور عمانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او به «فرشید باقری» بازیکن تیم استقلال کارت زرد نشان داد و این بازیکن را جریمه کرد.
بیش از 65 هزار هوادار پسران آبی درورزشگاه آزادی حضورداشته و این بازی را از نزدیک مشاهده می کنند.

**ترکیب تیم استقلال:
مهدی رحمتی، ووریا غفوری ( محمد دانشگر)، پژمان منتظری، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، علی کریمی، پاتوسی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی( محسن کریمی)، منشا ( همام طارق) وایسما.

**ترکیب تیم العین:
خالد عیسی، محمد فیض العلاوی، محمد سالم، حامد دومبیا، عامر عبدالرحمن، محمد الاهبابی،احمد الحمودی، محمد خلفان، شیوتانی، یسلام الجابری(خالد عبدالرحمان) وجمال ابراهیم معروف(مارکوس برگ).
استقلال در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هفته گذشته با نتیجه غیر منتظره سه بر صفر مغلوب تیم الدحیل قطر شد و تیم العین امارات نیز با نتیجه یک بر صفر برابر الهلال عربستان شکست خورد.
ورزشی **9144**9129