مثلث آنلاین:دیدارهای دوم مرحله پلی‎آف لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه برگزار می‎شود؛ تیم‎های مدعی که میزبان این دیدارها هستند در صورت برد راهی مرحله نیمه‎نهایی خواهند شد.

پلی‎آف لیگ بسکتبال؛ مدعیان میزبان یک پیروزی تا صعود به نیمه نهایی فاصله دارند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر ، مرحله پلی آف (یک چهارم نهایی) مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا دوشنبه با برگزاری دیدارهای دوم پیگیری می‌شود. در این دور از رقابت‌ها تیم‌های مدعی که نتیجه دیدارهای اول را از آن خود کردند، میزبان حریفان شأن هستند.

بر این اساس پتروشیمی بندرامام در دیدار خانگی به مصاف نیروی زمینی می‌رود. شاگردان مهران حاتمی در دیدار اول با 55 اختلاف امتیاز حریف تهرانی خود را با شکست مواجه کردند. دیگر نماینده جنوب یعنی نفت آبادان هم در دیدار فردای خود میزبان ذوب آهن است. آبادانی‌ها در دیدار اول به سختی و تنها با چهار اختلاف امتیاز حریف خود را شکست دادند اما قطعاً آنها در دیدار فردا با استفاده از امتیاز دیدار خانگی و حمایت تماشاگران شأن کار راحت تری خواهند داشت.

در این مرحله از مسابقات شهرداری گرگان در سالن امام خمینی (ره) گرگان با آویژه صنعت دیدار می‌کند و شیمیدر تهران در تهران رو در روی پگاه قرار می‌گیرد. این بازی برای شیمیدر که اتفاقاً در دیدار اول موفق به کسب پیروزی شد، در شرایطی متفاوت برگزار می‌شود چراکه این تیم دومین بازیکن خارجی خود را هم در اختیار گرفته است.

پلی آف لیگ بسکتبال به صورت 2 از 3 برگزار می‌شود. بدین ترتیب تیم میزبان در دیدارهای فردا که در صورت تکرار برد خود راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد در غیر این صورت دیدارهای سوم تعیین کننده وضعیت نهایی آنها برای صعود خواهد بود.

برنامه دیدارهای دوم مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به این شرح است: (دیدارها به صورت همزمان از ساعت 16 آغاز می‌شود)

دوشنبه 19 فروردین ماه

* پتروشیمی بندرامام - نیروی زمینی تهران
* نفت آبادان - ذوب آهن اصفهان
* شیمیدر تهران - پگاه تهران
* شهرداری گرگان - آویژه صنعت مشهد

در دیدارهای اول مرحله پلی آف که پنجشنبه گذشته برگزار شد، این نتایج رقم خورد:

* آویژه صنعت مشهد 77 - شهرداری گرگان ۸۶
* ذوب آهن 65 - نفت آبادان ۶۹
* پگاه ایران 50 - شیمیدر تهران ۷۷
* نیروی زمینی 48 - پتروشیمی بندرامام 103