کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن می گوید اگر تغییرات این تیم زودتر اتفاق می افتاد ذوب آهن مدعی قهرمانی بود.

اعتراف حدادی فر : امسال دوست دارم این تیم قهرمان لیگ برتر شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن بعد از کسب تساوی برابر پرسپولیس گفت: دیدار خوبی بود اما در نهایت بازی مساوی شد. ما تمام تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان و بازی های آسیایی گذاشته ایم. یک بازی حساس روز سه شنبه داریم و اگر بتوانیم نتیجه بگیریم می توانیم صعود کنیم.


وی در واکنش به این موضوع که آیا برای سپاهان به میدان رفتید، بیان کرد: این حرفها درست نیست. من اصفهانی هستم و به این موضوع افتخار می کنم. اگر تیمی بخواهد به جز ذوب آهن قهرمان شود، علاقه دارم سپاهان قهرمان شود اما امروز برای شخصیت خودمان، اسم باشگاه و آنهایی که در کارخانه زحمت می کشند، به میدان رفتیم و فکر می کنم بازی پایاپایی انجام دادیم و مهم نیست چه کسی قهرمان شود.
کاپیتان ذوبی ها در ادامه درباره موفقیت این تیم در نیم فصل دوم عنوان کرد: در نیم فصل دوم از لحاظ روحی، بدنی و تاکتیکی خیلی پیشرفت کردیم و ای کاش این اتفاق از نیم فصل رخ می داد و ما در جمع مدعیان حضور داشتیم.


حدادی فر در پایان درباره حضور پر تعداد هواداران پرسپولیس، تصریح کرد: همیشه می گویند 10 درصد باید در اختیار تیم مهمان باشد اما این اتفاق نیفتاد. در این 14-15 سال که من تجربه کردم، همیشه اینگونه بوده است ولی امروز دو طرف جایگاه هواداران ذوب آهن و سپاهان حضور داشتند و امیدوارم باز هم برابر الوصل از ما حمایت شود زیرا آن بازی برای ما مرگ و زندگی است.