روابط عمومی فدراسیون فوتبال جزئیات مرتبط با دریافت مجوز پوشش خبری و تصویری مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه را اعلام کرد.

دریافت کارت ویژه پوشش خبری مسابقه ایران و سوریه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال با توجه به برگزاری مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در تاریخ 16 خرداد و به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران روابط عمومی فدراسیون فوتبال جزئیات مرتبط با دریافت مجوز پوشش خبری و تصویری این دیدار را اعلام کرد.

بر این اساس پیرو صدور آی دی کارت پوشش مسابقات دوستانه تیم ملی فوتبال در سال گذشته و اعتبار آن تا پایان سال 2019 بدینوسیله از کلیه نمایندگان رسانه های گروهی که دارای این کارت می باشند دعوت به عمل می آید با همراه داشتن معرفی نامه از رسانه مربوطه و به منظور دریافت کارت مکمل(اس ای دی) ویژه مسابقه ایران و سوریه روز دوشنبه 13 خرداد از ساعت 11 تا 14 به محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال مراجعه نمایند.
با توجه به تعدد درخواست ها خواهشمند است رسانه های مکتوب نسبت به معرفی تنها یک خبرنگار و یک عکاس همچنین رسانه های تصویری صدا و سیما یک گزارشگر ، یک تصویربردار و یک صدابردار اقدام کنند.
گفتنی است پیرو صدور آی دی کارت بازی های تیم ملی برای کلیه نمایندگان رسانه ها در سال گذشته امکان صدور مجدد کارت در این مقطع وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/ر