حجم ویدیو: 1.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
سامسونگ گلکسی A6
 
 
 
 
 
 

به گزارش مثلث آنلاین و به نقل از رسانه کلیک – بر اساس گزارش هایی که تا به امروز منتشر شده است، گوشی های سامسونگ گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس در آینده نزدیک معرفی می شوند. در همین راستا ویدیویی از نسخه بزرگتر منتشر شده است.

 

به تازگی یک ویدیو 360 درجه از رندرهای سامسونگ گلکسی A6 پلاس منتشر شده که نحوه طراحی آن را برای ما آشکار می سازد. سامسونگ در نظر دارد دو عضو جدید را به عنوان محصولاتی ارزان تر نسبت به گلکسی A8 و A8 پلاس به خانواده سری A خود اضافه کند. 

 

بر اساس این ویدیو سامسونگ گلکسی A6 پلاس طراحی شبیه به برادران بزرگتر خود دارند. این دو محصول به نمایشگر با حاشیه کم مجهز شده اند و از نسبت تصویر 18.5:9 بهره می برند. به علت استفاده از طراحی تمام صفحه اسکنر اثر انگشت همانند گلکسی اس 9 و گلکسی S9 پلاس به پنل پشتی منتقل شده است. 

برخلاف گلکسی A8 پلاس که از یک سنسور برای دوربین اصلی بهره می برد، سامسونگ گلکسی A6 پلاس به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهد شد. انتظار می رود سنسور دوم در این دستگاه به صورت تله فوتو انجام وظیفه کند. نسخه کوچکتر، گلکسی A6 به دوربین اصلی تکی مجهز خواهد شد.

در گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس از فلاش LED دوگانه استفاده می شود. این دو گوشی هوشمند در بخش زیرین خود از پورت micro-USB، اسپیکر و جک 3.5 میلی متر صدا بهره می برند (مشخصات گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت).

بر اساس اطلاعاتی که توسط OnLeaks منتشر شده است گلکسی A6 به نمایشگر 5.6 اینچی امولد و گلکسی A6 پلاس به صفحه نمایش 6 اینچی مجهز می شود. قدرت نسخه کوچکتر را پردازنده اگزینوس 7870 تامین خواهد کرد در حالی که برادر بزرگتر قدرت خود را توسط اسنپدراگون 626 تامین می کند. این دو دستگاه به ترتیب به 3 و 4 گیگابایت رم مجهز می شوند.

این احتمال وجود دارد که این محصولات در برخی بازارها با نام های گلکسی J8 و گلکسی J8 پلاس در دسترس مشتریان قرار بگیرند. در ادامه ویدیو مربوط به سامسونگ گلکسی A6 پلاس را مشاهده می کنید: