ایسنا/ معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمنان ما باید بفهمند که اگر بخواهند حرف یا حرکتی بزنند همان طور که دشمنان در ۸ سال دفاع مقدس آسیب دیدند، مجددا به سرنوشت آنان گرفتار خواهند شد.

خط‌ونشان فرمانده ارتشی برای دشمن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر دریادار حبیب الله سیاری در جمع تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) اظهار کرد: تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) جزء یکی از توانمندترین تیپ های رزمی در نیروی دریایی ارتش است و شما جوانان و فرماندهان باید به حضور و خدمت در این تیپ افتخار کنید و بدانید که فرماندهان و کارکنانی در این تیپ خدمت کرده اند و آن را به شما تحویل داده اند، شما باید ادامه دهندگان راه آنان باشید.

وی ادامه داد: شما که در حال حاضر این مسئولیت را دارید به عنوان سربازان مخلص ولایت با آموزش های نظامی و با قدرت ایمان خود طوری عمل کنید که دشمن جرات تعرض به خاک ایران اسلامی را نداشته باشد. 

دریادار سیاری همچنین تصریح کرد: همین حضور، آمادگی، تجهیزات رزمی و همین شعار «راه ما راه حسین(ع) است» در واقع نشان دهنده قدرت بالا و قدرت دفاعی کشور است که دشمنان ما باید بفهمند که اگر بخواهند حرف یا حرکتی بزنند همان طور که دشمنان در ۸ سال دفاع مقدس آسیب دیدند مجددا به سرنوشت آنان گرفتار خواهند شد و این فقط به وجود قدرت بالای دفاعی شما جوانان برومند میسر خواهد شد.