مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن تیمش را شایسته کسب برتری مقابل رئال مادرید توصیف کرد.

پوچتینو: فرصت گلزنی به رئال مادرید ندادیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب نمایش خوبی برابر رئال مادرید از خود ارائه داده و در تمام طول 90 دقیقه حاکم توپ و میدان بود. علیرغم از دست دادن موقعیت های خوب از جمله یک پنالتی توسط لیونل مسی، آنها با گل ثانیه های پایانی کیلیان امباپه به پیروزی در دیدار رفت در پاریس دست یافتند. مائوریسیو پوچتینو در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد شاگردان خود پرداخته و مدعی شد رئال مادرید موقعیت چندانی در این دیدار نداشته است.

مائوریسیو پوچتینو گفت: "از بابت رقم خوردن این نتیجه خیلی خوشحالم. عملکرد پاری سن ژرمن در مسابقه امشب  بسیار خوب بود و ما در کل 90 دقیقه بهتر از رئال مادرید بازی کرده و در نهایت شایسته کسب این پیروزی نیز بودیم. البته هنوز یک بازی دیگر در خانه رئال مادرید باقی مانده، اما مهم برای ما این بود که اولین قدم را به خوبی برداریم." 

امشب شاهد دیدار فوق العاده ای بودیم. بازیکنان پاری سن ژرمن پاس های رئال مادرید را با پرس روی هافبک های این تیم قطع کرده و اجازه بازی‌سازی را از حریف گرفتیم. ما سخت تلاش کردیم تا روند حرکت تیم حریف را متوقف کرده و در صورت لو دادن توپ، تا جایی که ممکن است آن را به سرعت از آن خود کنیم.

بازیکنان ما 90 دقیقه بازی را به خوبی کنترل کردند و البته ما موقعیت های بسیار کمی به رئال مادرید دادیم. بازیکنان پاری سن ژرمن توانایی و استعداد فوق العاده ای دارند و شایسته کسب پیروزی در مسابقه امشب بودند. اما مهم ترین مسئله این است که تا قبل از دیدار برگشت، تمرکز خود را به طور کامل حفظ کنیم."