فاینورد با تساوی مقابل حریف میانه جدولی خود، دو امتیاز ارزشمند خانگی را از دست داد.

 فرصت سوزی بزرگ یاران جهانبخش در خانه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فاینورد از ساعت 23:30 شنبه شب در ورزشگاه دکویپ میزبان خرونینگن در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ اردیویسه هلند بود. این دیدار صحنه تقابل تیم سوم با تیم دهم جدول رده بندی بود.

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی تیم فاینورد بعد از گلزنی مقابل مقابل کامبور که یکی از زیباترین گل‌های فصل لیگ اردیویسه هلند بود هفته گذشته مقابل آلکمار نیمکت نشین بود و در دقیقه 73 به میدان آمد. فاینورد آن دیدار را با حساب دو بر یک باخت تا شاهد بازگشت جهانبخش به ترکیب اصلی باشیم.

علیرضا جهانبخش با آمار سه گل در پنج بازی قبلی تیمش، یکی از امیدهای گلزنی فاینورد در بازی خانگی امشب محسوب می شد. او در 53 دقیقه حضورش در میدان توفیقی در گلزنی نداشت و بعد از گذشت هشت دقیقه از نیمه دوم در حالی که بازی صفر بر صفر بود، جای خود را به والمارک داد. این اولین تعویض بازی در شرایطی بود که میهمان نیمه اول را با گل دقیقه 23 میشائیل دلیو به سود خود پشت سر گذاشته بود.

دسرس سرانجام در دقیقه 71 گل تساوی را برای فاینورد به ثمر رساند. در 20 دقیقه پایانی کار تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری حاصلی در پی نداشت و بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. فاینورد با تک امتیاز حاصل از این مساوی، 52 امتیازی شد تا فرصت کم کردن فاصله ای با آیندهوون و آژاکس را از دست بدهد.