ایرنا- آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیام‌های جداگانه‌ای ارتحال دو عالم ربانی سید محمد فقیه نیریزی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان و سید مجتبی رودباری از علمای گیلان را تسلیت گفت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیت‌الله نوری همدانی درگذشت آیات فقیه و رودباری را تسلیت گفت

به گزارش چهارشنبه شب مرکز خبر حوزه، در پیام تسلیت آیت‌الله نوری همدانی در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد فقیه نی ریزی آمده است: ارتحال عالم ربانی حجت‌الاسلام‌و المسلمین آقای سید محمد فقیه نی ریزی(رحمت اللّه علیه) که دارای حسن خلق و علم و عمل بوده است و توانست به ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) مشغول باشد را به حوزه علمیه و وابستگان و اهالی استان فارس تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسالت می‌نمایم.

آیت‌الله سید محمد فقیه نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرستان نی‌ریز که به علت بیماری از حدود دو هفته گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان شهید فقیهی بستری بود عصر سه‌شنبه دوم فروردین در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

این مرجع تقلید در پیام تسلیت درگذشت عالم ربانی مرحوم آیت‌اللّه آقای حاج سید مجتبی رودباری آورده است: ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت‌اللّه آقای حاج سید مجتبی رودباری (رحمت اللّه علیه) موجب تاثر و تاسف گردید.

وی افزوده است: این روحانی خدوم با علم و عمل و تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) توانست اثر گذاری خاصی در استان گیلان داشته باشد.

آیت‌الله نوری همدانی اضافه کرده است: اینجانب درگذشت آن مرحوم را به حوزه علمیه، وابستگان محترم و اهالی استان گیلان تسلیت عرض نموده و علو مقام وحشر با صالحان و ابرار را برای آن فقید سعید مسالت می‌نمایم.

آیت‌الله سیدمجتبی رودباری یکی از روحانیون برجسته گیلانی روز گذشته پس از چند دهه تدریس، تبلیغ و ترویج معارف و احکام دین به دلیل ایست قلبی در سن ۸۹ سالگی دار فانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست./