رقابت های جام حذفی در سال 68 شاهد درخشش تیم شاهین اهواز بود ،آنها برای رسیدن به قهرمانی پرسپولیس را قربانی کردند.

تیر خلاص عبدالله ویسی و رفقا به پرسپولیس (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه "، پایان جنگ تحمیلی برای مردم خوزستان که مهد فوتبال ایران بود با معرفی شاهین اهواز به فوتبال کشور همراه بود. 
رقابت های آن سال در جام  حذفی ،شاهد حضور ملوان که عادت داشت در جام حذفی یکی از مدعیان باشد، در قینال بود. آنها این بار در فینال رقیب جدیدی را پیش روی خود می دیدند ، شاهین اهواز نماینده خوزستان به فینال رسیده بود و باید برای قهرمانی به مصاف شاگردان بهمن صالح نیا می رفت . شاهین قبل از رسیدن به فینال دو دیدار بزرگ را در برابر پرسپولیس قهرمان سه دوره باشگاه های تهران در  فروردین آن سال برگزار کرد . بازی رفت در اهواز و در حضور بیش از 40هزار نفر  برگزار شد. ستاره آن روز خوزستانی ها فرزادآهک پور بود که با زدن دو گل در کنار تک گل عبدالله ویسی شکست سه بر یک پرسپولیس را با کامبکی تاریخی رقم زدند. بازی برگشت چهار روز بعد از بازی رفت و در روز 11فروردین با حضور 70هزار تماشاگر در تهران برگزار شد و این بار جهانبخش داراب پور دروازه بان شاهینی ها ستاره زمین بود و در نهایت برد یک بر صفر پرسپولیس با تک گل مرتضی کرمانی مقدم هم نتوانست ، سرخها را به فینال برساند.
شاهین به فینال رسید و بازی رفت در انزلی را با نتیجه سه بر یک به ملوان باخت . برای بازی برگشت ، شهر اهواز به حالت نیمه تعطیل در آمده بود، کل مردم خوزستان طرفدار شاهینی ها بودند و آنها در بازی بزرگ و تاریخی با چهار گل ملوان را در اهواز شکست دادند و به مقام قهرمانی ایران در رقابت های جام حذفی سال 68-67رسیدند.

عکس دسته جمعی ساعاتی بعد از فتح جام حذفی و کسب این افتخار بزرگ توسط شاهین اهواز به ثبت رسیده است.

ایستاده از راست:کرامت برهمن،علی سلامات،ناصردهنایی،شادروان عبدزاده،هوشنگ کیانی،جهانبخش دارابپور،کوروش بختیاری زاده،منوچهرنادری،احمدخدریان،کوروش حبیبی،کورش بختیاری زاده،(نصیرعباسی)،(عبدالمجیدمجیدباقری نیا)،حمزه وصادق سرخی
ردیف وسط ازسمت راست:سعیدسلامات،امیرریحانی،مسعودنوروزی،عبدالرضا بابادی زاده،سیاوش بختیاری زاده،هوشنگ لوینیان،حمید امیریان،بابک سیارنیا
نشسته ازسمت راست:کامران بختیاری زاده،شادروان قاسم شوشی،سیدکریم موسوی،داریوش بختیاری زاده، فرزادآهک پور،نصیرطالبی،عبدالله ویسی،نعیم عبادیان،ابراهیم عباسی،محمدصبور،شادروان رضا صفاران(رضا چاچا)