نایب رییس شورای شهر تهران گفت: پاسخگویی مسئولین ضریب امنیت کشور را بالا می‌برد.

سروری: پاسخگویی مسئولین ضریب امنیت کشور را بالا می‌برد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نایب رییس شورای شهر تهران گفت: پاسخگویی مسئولین ضریب امنیت کشور را بالا می‌برد.

پرویز سروری در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در مرور اتفاقات تاریخی هفته جاری گفت: فردا ۴ مهرماه سالروز حرکت عظیم تاریخی حضرت امام(ره) در مقابله با قرارداد ننگین کاپیتولاسیون بود که اوج نگاه استقلال مدارنه امام خمینی و نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌داد. 

وی ادامه داد: مهمترین دغدغه و مساله جمهوری اسلامی حفظ تمامیت استقلال در تمام ابعاد و جنبه هاست و تمامی حرکاتی که از ابتدای انقلاب اسلامی تا الان طی شده نمایانگر این تفکر و ایدئولوژی است. ضمن آنکه جمهوری اسلامی برای حفظ استقلال هر هزینه ای را انجام داده و می‌دهد. 

سروری در ادامه به حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع دانشجویان و ایجاد فضای گفتگوی آزاداندیشانه اشاره کرد و گفت: ما چنین اقداماتی رو بسیار مفید و موثر می‌دانیم؛ چرا که حضور مسئولین، پاسخگویی و شفاف سازی عملکرد، خود موضوع مهم و حیاتی است چرا که پاسخگو بودن مسئولان می‌تواند ضریب امنیت کشور را افزایش دهد. 

وی تاکید کرد: ما امیدواریم که تمامی مسئولین این روش و منش را پیش گرفته و در بین مردم بویژه دانشجویان حاضر شده و به دنبال رفع دغدغه های طیف های مختلف جامعه باشند ضمن آنکه مردم را محرم اسرار بدانند و مشکلات و معضلاتی که در درون دولت و دستگاه ها حاکم است را هم به مردم شفاف بگویند. 

سروری با اشاره به برگزاری جشنواره ایران عزیز ادامه داد: این جشنواره که در فضای عمومی در کنار دریاچه خلیج فارس برگزار شد خوشبختانه با استقبال بسیار زیادی از سوی مردم مواجه شد و این اقبال عمومی که صورت گرفت مبین این است که چنین برنامه هایی نیاز جامعه تلقی می‌شود نیاز به توسعه دارد.

نایب رییس شورای شهر با بیان اینکه جمعیت حاضر در این جشنواره حدود ۳۰۰ هزار نفر بود، گفت: بنده با حضور در این جشنواره استقبال کسانی را در آنجا دیدم که فعالیتشان بر پایه کسب و کار در فضای مجازی بود که اخیرا دچار محدودیت ها و اختلالاتی شده بودند که شهرداری برای این افراد فضایی رایگان برای معرفی کسب و کارشان ارائه داده بود تا جبران قسمتی از ضررها و خسارت‌های ناشی از محدودیت ها باشد.

وی تاکید کرد: رضایتمندی صاحبان غرف و مردمی که حاضر در این جشنواره حاضر بودند نشان می دهد که شهرداری تهران باید این موضوع و برنامه را در نقاط دیگر  پایتخت تکرار کند.