تهران راهپیمایی ۱۳ آبان امروز جمعه همزمان با تهران در سراسر کشور برگزار شد


مردم ایران می‌دانند ‌تیر خود را به چه سمتی هدفگیری کنند/۱۳ آبان روز وحدت و همصدایی ملت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تهران راهپیمایی ۱۳ آبان امروز جمعه همزمان با تهران در سراسر کشور برگزار شد.

مردم سیستان و بلوچستان همچون همیشه دل در گرو نظام و انقلاب دارند

استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی امروز گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان که همه اقشار جامعه در آن حضور دارند این پیام را مخابره می‌کند که همه مردم این استان از هر قشری و در هر لباسی دل در گرو نظام و انقلاب دارند و هیچ کس نمی تواند خدشه ای به آن وارد نماید.

حسین مدرس خیابانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: این روز یادآور سوابق طولانی دشمنی آمریکا با میهن اسلامی مان ایران است.

وی افزود: طبیعی است که دشمن از همه حربه های خود برای ایجاد شکاف بین اقشار مختلف جامعه استفاده می کند تا نقشه های شوم خود را عملی نماید.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هدف اصلی دشمن متوقف کردن حرکت رو به جلو و پیشرفت ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: آنچه در سطح کشور اتفاق افتاده این است که استکبار جهانی از همه ابزارهای خود برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم استفاده می کند.

مدرس خیابانی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان نیز مستثنی نبوده و مسیر توسعه خود را پیدا کرده و در حال پیشرفت است و دشمن سعی دارد با طرح مسائل حاشیه ای این روند را متوقف کند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان که همه اقشار جامعه در آن حضور دارند این پیام را مخابره می‌کند که همه مردم این استان از هر قشری و در هر لباسی دل در گرو نظام و انقلاب دارند و هیچ کس نمی تواند خدشه ای به آن وارد نماید.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروز نظام در بالاترین رتبه اقتدار خود قرار دارد و چون همیشه مسیر توسعه خود را ادامه خواهد داد.

مردم ایران می‌دانند ‌تیر خود را به چه سمتی هدفگیری کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم ایران دشمن را می شناسند و می دانند که تیر خود را به چه سمتی هدفگیری کنند.

باهنر در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در اراک اظهار کرد: مردم ایران باز هم با بصیرت، موضع شناسی و دشمن شناسی دقیق اقدام می کنند.

وی افزود: روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار به رهبری آمریکای جنایتکار است، ما در این روز مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار می گوییم و انشالله این مقاومت مردم پایدار خواهد بود.

نمایش اعتقاد مردم به مبانی اسلام و انقلاب در راهپیمایی ۱۳ آبان

 استاندار مرکزی هم گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، اعتقاد آنان به مبانی اسلام و انقلاب را به منصه ظهور گذاشت.

دکتر فرزاد مخلص الائمه در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبانماه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز جزو معدود ۱۳ آبان هایی است که در روز جمعه واقع شده است و حضور کاملا خودجوش مردم در این روز رقم خورده است.

وی تصریح کرد: در اراک حضور مردم بسیار پررنگ و حتی فراتر از حد انتظارات است. جوانان در کنار خانواده های خود در این راهپیمایی حاضر شدند و قطعا این حضور می تواند ادامه مسیر انقلاب را تضمین کند.

استاندار مرکزی افزود: انگیزه الهی مردم و علقه و اعتقاد به مبانی و ارزش های اصیل انقلاب و اسلام و وحدت حول این انگیزه در این راهپیمایی به منصه ظهور رسید.

وی تاکید کرد: امروز راهپیمایی اراک در یک مسیر جدید برگزار شد که پیام و مفهوم خاص خود را داشت و امیدواریم که این وحدت و همدلی مردم، شتابان به سمت پیشرفت و آبادانی کشور حرکت کند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، ختم فتنه جدید آمریکا در کشور را رقم می زند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم گفت: حضور پرشور و باشعور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، ختم فتنه جدید آمریکا در کشور را رقم می زند.

سردار محسن کریمی در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در اراک، با بیان اینکه این روز سه حادثه بزرگ تاریخی را یادآوری می کند، اظهار کرد: هر ساله اقشار مختلف بویژه دانش آموزان این روز را گرامی می داشتند و این روز به نام روز مبارزه با استکبار و آمریکا نام گرفته بود، اما، امسال جامعه ما دچار یک فتنه جهانی به سردمداری آمریکا شده و این مسئله شرایط را حساس تر کرده است.

وی با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان، افزود: حضور مردم در این راهپیمایی آمریکا را در فتنه جدیدش ناکام می گذارد و جواب دندان شکنی به او خواهد داد.

کریمی گفت: حوادث تاریخی مرتبط با روز ۱۳ آبان نشانه دشمنی آمریکا با ملت ما بوده و حضور مردم در راهپیمایی امروز می تواند یکبار دیگر آمریکا را شکست دهد به همین دلیل این حضور از همیشه حساس تر است.

خروش اصفهانی‌ها در روز مبارزه‌ با استکبار

راهپیمایی روز ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم اصفهان برگزار شد.

امروز جمعه، ۱۳ آبان، مردم اصفهان از نقاط مختلف شهر خود را به میدان امام رساندند تا در راهپیمایی روز ۱۳ آبان و روز مبارزه‌ با استکبار شرکت کنند.

امروز و از ساعت‌های اولیه صبح، مردم اصفهان، زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر، دانش‌آموز و دانشجو، کارمند و بازاری، طلبه و دانشگاهی و ... خود را از نقاط مختلف شهر اصفهان به میدان امام(ره) رساندند تا در راهپیمایی بزرگ روز ۱۳ آبان، روز مبارزه‌ با استکبار جهانی شرکت کرده  و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری و شهدا تجدید میثاق کنند. 

مردم اصفهان با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران، تصاویر امام و رهبری و تصاویر شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم و امنیت و با شعارهای الله اکبر و لبیک یا خامنه‌ای و ... با آرمان‌های امام و رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.

مردم اصفهان همچنین با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ اسرائیل، مرگ برانگلیس، مرگ بر منافق، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و توطئه‌های آن علیه انقلاب اسلامی به خصوص در اغتشاشات اخیر به نمایش گذاشتند. 

سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنران این مراسم در میدان امام(ره) بود.

بعد از راهپیمایی ۱۳ آبان، قطعنامه‌ای نیز در محکومیت جنایت‌های استکبار جهانی و همچنین اغتشاشات اخیر در کشور قرائت شد.

شرکت کنندگان بعد از پایان مراسم راهپیمایی، خود را به محل برگزاری اقامه نماز جمعه رساندند.

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در شیراز/همه پا در رکاب

راهپیمایی سیزدهم آبان، به مناسبت بزرگداشت روز دانش آموز و روز استکبارستیزی، با حضور اقشار مختلف مردم، به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در شیراز، برگزار شد.

صبح جمعه و همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی بزرگداشت سیزدهم آبان، با حضور اقشار مختلف مردم، در مسیر از پیش تعیین شده برگزار شد و با قرائت قطعنامه پایانی و سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، به پایان رسید.

در این مراسم که علیرغم همزمانی با جمعه و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، با حضور چشمگیر دانش‌آموزان و دانشجویان، فرهنگیان و دانشگاهیان همراه بود، شرکت کنندگان با شعارهای مختلف، ضمن اعلام حمایت از نظام جمهوری اسلامی با زعامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، برائت خود از آشوبگران، اغتشاش و تجزیه طلبان داخلی و خارجی، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز که پلاکاردهایی با شعارهای مختلف همراه داشتند، ضمن اعلام پشتیبانی و قدردانی از نیروهای انتظامی، بسیج و حافظان امنیت، بر حمایتشان از ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند و خواستار برخورد قاطع با فتنه‌گران شدند.

راهپیمایان در شیراز همچنین ضمن گرامیداشت یاد شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به ویژه سه شهید دانش آموز این حادثه، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل و برنامه‌ریزان و صحنه گردانان آن شدند.

مردم شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) در ادامه این راهپیمایی با حضور و تجمع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، در آئین بزرگداشت هفتمین روز شهدای حرم شرکت کرده و به عزاداری و نوحه سرایی پرداختند.

پایان بخش مراسم راهپیمایی سیزده آبان امسال در شیراز، قرائت قطعنامه و سخنرانی حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و در نهایت، نماز جمعه، اقامه شد.

خروش مردم خراسان شمالی با شعارهای ضد استکباری

مردم خراسان شمالی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل، عملکرد ضد بشری و خصمانه آن‌ها را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، راهپیمایی گرامیداشت روز ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در شهرهای خراسان شمالی برگزار شد که راهپیمایان در این مراسم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل عملکرد این دو رژیم را نسبت به جامعه بشری محکوم کردند.

حضور پر شکوه دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم که با حضور پر شور و با بصیرت و شناخت در این مراسم حاضر شده بودند شور و حال خاصی این مراسم بخشیده بود.

مردم استان امروز بار دیگر نشان دادند که از امام حسین علیه السلام و عاشورا و مکتب علوی درس گرفتند و هرگز زیر بار سلطه نخواهند رفت و هیهات من الذله و مرگ بر آمریکا و اسرائیل فریاد همیشگی آنان است.

 تظاهرکنندگان راهبرد کشور ایران را ایستادگی در برابر تفکر استکباری دانستند. امروز همه آمده بودند تا از استقلال ملت مظلوم ایران دفاع کنند و بگویند که جنایات انجام شده در منطقه را هرگز فراموش نکرده و اجازه نخواهند داد جنایت صهیونیست‌های آمریکا، فتنه گران و اغتشاشگران از اذهان عمومی پاک شود.

مردم امروز وحدت ملی و همدلی مسلمانان را در این راهپیمایی به منصه ظهور گذاشتند و سکوت مجامع بین المللی در مقابل ظلم را غیر قابل قبول دانستند.

مردم شهرستان های خراسان شمالی با حضور حماسی خود نشان دادند که مردم مظلوم ایران هیچگاه تنها نیستند.

به همین مناسبت طی روزهای قبل نیز هزاران دانش آموز استان در بیش از ۲ هزار آموزشگاه با فریاد مرگ بر آمریکا، زنگ استکبار ستیزی را در مدارس خود نواختند.

۱۳ آبان روز وحدت، یکپارچگی و همصدایی ملت بزرگ ایران است

امام جمعه شیروان در حاشیه راهپیمایی امروز، ۱۳ آبان را روز وحدت، یکپارچگی و همصدایی ملت بزرگ ایران دانست.

حجت الاسلام تکمیلی امروز در مراسم ۱۳ آبان و غباروبی آستان مقدس امامزاده نقی الهادی شیروان، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز وحدت یکپارچگی و هم صدایی ملت بزرگ ایران است و هوشیاری و زمان شناسی همیشگی مردم به خصوص دانش آموزان فرصت عرض اندام را از دشمنان خواهد گرفت.

امام جمعه شیروان از ۱۳ آبان به عنوان روز تجلیل دوباره آزادگی شجاعت و غیرت انقلابی ملت ایران اسلامی یاد کرد و افزود: استکبار جهانی از رشد انقلابی دانش آموزان در هراس است.

وی همچنین حادثه حرم شاهچراغ شیراز را محکوم و بر ضرورت ادامه دادن راه شهدا تاکید کرد.

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان چشم فتنه را کور می‌کند

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن محکومیت حوادث اخیر، گفت: به فضل الهی با حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز چشم شیطان و فتنه کور خواهد شد.

حجت الاسلام دیلمی در حاشیه راهیپمایی حماسی ۱۳ آبان گلستان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور سه رخداد مهم تبعید امام راحل به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار و قتل عام دانش آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانش‌آموزان پیرو خط امام راحل است.

وی با بیان اینکه این روز تاریخی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، افزود: این روز فرصتی بی‌نظیر برای تبیین و بازخوانی مبارزات ملت غیور ایران اسلامی با جریان استکباری به سرکردگی آمریکا و مستکبران جهان با محوریت جوانان غیور و انقلابی است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، تأکید کرد: با توجه به هجمه های اخیر جریان نفاق و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به ویژه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و شهادت جمعی از زنان، مردان و کودکان بی‌گناه حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز پاسخ دندان شکن به رژیم مستکبر آمریکا و جریان نفاق و فتنه است.

دیلمی با بیان اینکه ملت صبور و شکور ایران اسلامی امروز با حضور حماسی خود پاسخ اغتشاشات اخیر را به جریان استکباری و نفاق داده است، تصریح کرد: ۱۳ آبان نماد و اسوه ماندگار مقاومت و اراده جوانان غیور ملت صبار، شهیدپرور و لحظه شناس ایران اسلامی در مبارزه با استکبار است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در هر شرایطی پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی امسال جلوه از از قدرت مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و به فضل الهی با این حضور حماسی مردم چشم شیطان و فتنه کور خواهد شد.

به گزارش ایسنا، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار «حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت مظلومانه شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دانش‌آموزان و دانشجویان و مسئولان گلستان در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها آغاز شد.

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان اثبات استمرار انقلاب اسلامی تا انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با تقدیر از مردم حاضر در صحنه و راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان اثبات استمرار انقلاب اسلامی تا انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است.

سید شهاب الدین حسینی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تبریز، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم عزیز ایران در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، در مقابل دشمنان خارجی و آشوب گران داخلی حضور یافتند تا بار دیگر اثبات کنند که انقلاب اسلامی در گام دوم خود همچنان پویا، باتحرک و مدافع خون شهیدان مدافع حرم، دفاع مقدس و شهدای امنیت است.

وی افزود: مردم در این راهپیمایی نشان می‌دهند که این انقلاب تا انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت و مردم به عنوان پشتوانه انقلاب در صحنه حاضر هستند.

وی ادامه داد: با حوادثی که عده‌ای خودفروختگان داخلی و آشوب‌هایی که می‌کنند، مردم با مشت گره کرده خود، جواب کوبنده‌ای داده و هیچ گاه از خون شهدا انقلاب و مقام معظم رهبری دست برنمی‌دارند.

حضور پرشور کرمانشاهیان در راهپیمایی ۱۳ آبان

راهپیمایی ۱۳ آبان، گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی و مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور درکرمانشاه و شهرستان های مختلف استان برگزار شد.

این راهپیمایی صبح امروز(جمعه) در کرمانشاه از میدان انقلاب اسلامی آغاز و تا مسجد جامع با حضور پرشور مردم برگزار شد. 

در این راهپیمایی دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم کرمانشاه با سر دادن شعارها و در دست داشتن پلاکاردهایی از دخالت کشورهای غربی و استکبار جهانی در امور داخلی ایران اعلام انزجار کردند. 

"مرگ بر آمریکا"،  "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر آل سعود خائن"، "مرگ بر فتنه گر"، "مرگ بر منافق"،  "مرگ بر داعشی داخلی"، "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" شعارهایی بود که مردم کرمانشاه در این راهپیمایی سردادند. 

همچنین راهپیمایان کرمانشاهی با سر دادن شعارهایی حمایت های خود را از حافظان امنیت کشور و مردم اعلام کردند و خواستار برخورد با اغتشاشگران، فتنه گران و برهم زنندگان امنیت شدند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن حمل پرچم های مقدس کشورمان، پلاکاردهایی با محتوای برخورد با اغتشاشگران و عکس شهدای امنیت وقایع اخیر را به همراه داشتند.  

برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری و اجرای سرود توسط دانش آموزان از برنامه‌های برگزار شده در طول مسیر راهپیمایان بود.

در دیگر شهرهای استان نیز راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار شد.

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان از پویایی و بالندگی انقلاب دارد

استاندار خراسان جنوبی گفت: حضور گسترده اقشار مختلف در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی پویا و بالنده است.

جواد قناعت، امروز جمعه با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان در بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار ‌کرد: پیام ۱۳ آبان برای خارج کشور این است که می‌شود ملتی در کنار همه تحریم‌های فلج‌کننده، هوشمند و تمام عیار روی پای خود بایستد و بدون وابستگی به غرب و شرق ادامه مسیر دهد و پیشرفت‌های جدید را هم رقم بزند که نشان می‌دهد استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا شکست‌پذیر است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ۱۳ آبان روز تاریخی، مهم و به یادماندنی است و روز عبرت‌انگیز هم برای داخل و هم برای خارج کشور به شمار می‌رود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: برخی از خواص که نگاهشان به آن سوی آب است بدانند که از غربی‌ها آبی برای ملت و کشور ما گرم نمی‌شود و باید از ظرفیت‌های داخلی خود استفاده کنیم.

وی گفت: باید با اتکا به توان داخلی و تلاش مضاعف، پیشرفت و تعالی را برای کشور رقم بزنیم.

قناعت افزود: امروز نیز مردم خراسان جنوبی و در مرکز استان همچون ۱۳ آبان سال‌های قبل حضور پر شور و نشاط دارند که نشان می‌دهد مردم از بصیرت برخوردار هستند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز استان ساعت ۹ صبح از میدان ابوذر بیرجند آغاز شد و در مسیر خیابان ارتش و بلوار پاسداران تا میدان قدس ادامه دارد.

حضور حماسی مردم در راهپیمایی بیانگر بصیرت ملی است

استاندار گیلان در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی بیانگر بصیرت ملی است، گفت: امروز هم با حضور پرشکوه در راهپیمایی ثابت کردند که در برابر دشمن یکپارچه در میدان بوده و پیرزو میدان هستند و دشمن مایوس، ناامید و شکننده می‌باشد.

اسدالله عباسی امروز، ۱۳ آبان‌ماه دقایقی پیش در حاشیه راهپیمایی روز استکبارستیزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مردم عزیز ایران اسلامی و گیلان همیشه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمن منسجم، متحد و یکپارچه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار همواره آگاهانه و هوشیار در صحنه مبارزه با استکبار حضور فعال دارند، افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره هم‌صدا و همدل سعی کرده‌اند که دشمن را بشناسند و با بصیرت و آگاهی که دارند، به موقع در صحنه حضور حماسی پیدا کرده‌اند.

استاندار گیلان گفت: امروز ۱۳ آبان هم یوم‌الله است، یکی از روزهایی است که حضرت امام(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام برده‌اند.

عباسی بیان کرد: مردم ما دشمن را می‌شناسند و می‌دانند که مثلت شوم اتحاد آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی هیچ وقت موفق نخواهد شد، لذا مردم در همه عرصه‌ها چه در دفاع مقدس و چه در تحریم‌های ظالمانه اقتصادی محکم و مقاوم ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی بیانگر بصیرت ملی است، افزود: امروز هم با حضور پرشکوه در راهپیمایی ثابت کردند که در برابر دشمن یکپارچه در میدان بوده و پیرزو میدان هستند و دشمن مایوس، ناامید و شکننده می‌باشد؛ زوال دشمن و پیروزی نهایی مسلمانان و کشور عزیز ایران اسلامی ما در پیش است.

جوانان باید شناخت و بصیرت خود را نسبت به توطئه استکبار افزایش دهند

معاون استاندار لرستان گفت: جوانان باید شناخت و بصیرت خود را نسبت به توطئه استکبار افزایش داده و با شناخت کامل از دشمنی استکبار، خود را انحراف دور کنند.

مجید منعمی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  جوانان و نوجوانان همواره و در همه عرصه‌ها نشان داند که در دفاع از آرمان‌های نظام و میهن اسلامی احساس مسئولیت داشته و پیشرو هستند، اظهار کرد: ۱۳ آبان نماد مقابله با درنده خویی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

وی اضافه کرد: خشم ملت انقلابی ایران بر علیه آمریکای جنایتکار است.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه نوجوانان امروز با الگو قرار دادن شهید فهمیده در راه اعتلای دین و میهن اسلامی تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: در آبان ماه سال ۱۳۵۹ شهید فهمیده درس صلابت و استواری و پایداری را به ما آموخت.

منعمی بیان کرد: حضور ۵۵۰ هزار دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ۳۶ هزار شهید بهترین دلیل برای احساس مسئولیت نوجوانان در دفاع از اسلام و میهن اسلامی است.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: مردم ایران در خاطره تاریخی خود جز جنایت و فتنه‌گری چیز دیگری از استکبار جهانی به ذهن ندارند و به خوبی به یاد دارند که در کودتای ۲۸ مرداد چگونه دولت قانونی ایران با حمایت آمریکا ساقط شد و این ننگ تا همیشه تاریخ بر پیشانی آمریکا باقی مانده است.

وی بیان کرد: دشمن تلاش دارد تا با صورتی زیبا به میدان آمده و ذهن جوانان را از جنایاتی که علیه ملت ایران مرتکب شده منحرف کند.

منعمی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در مقابله همیشگی و کینه‌توزی‌های مستمر خود علیه ایران اسلامی، جوانان و نسل آینده ساز کشور را هدف قرار داده است، خطاب به جوانان گفت: جوانان باید شناخت و بصیرت خود را نسبت به توطئه استکبار افزایش داده و با شناخت کامل از دشمنی استکبار، خود را انحراف دور کنند.

ملت ایران استوار در برابر دشمنان و تبلیغات کذب رسانه‌های دشمن ایستاده است

امام جمعه بروجرد هم گفت: ملت ایران استوار در برابر دشمنان و تبلیغات کذب رسانه‌های دشمن ایستاده است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آبان روز استکبارستیزی و نمایش قدرت پوشالی آمریکای جنایت کار است، افزود: ملت بزرگ ایران همان ملت قبل با همان روحیه استکبار و آمریکا ستیزی است.

وی ادامه داد: ملت ایران امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان با شعارهای کوبنده مرگ برآمریکا یکبار دیگر بر سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

حسینی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در بخش‌های مختلف، بیان کرد: مشکلات را انکار نمی‌کنیم ولی در اکثر شاخص‌ها و حوزه‌ها نسبت به قبل از انقلاب جلو هستیم و با همت مسئولان انقلابی بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

امام جمعه بروجرد با تاکید براینکه استکبار در مقابل ایران اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، تصریح کرد: ملت ایران استوار در برابر دشمنان و تبلیغات کذب رسانه‌های دشمن ایستاده و هیچ وقت ظلم و زور را نمی‌پذیرد.

حسینی با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب به خوبی شرایط روز دنیا را می‌دانند و با رهبری‌های داهیانه و بیانات به موقع تمام توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند، افزود: امروز شاهد سرافرازی ملت ایران در دنیا هستیم.

وی با تاکید براینکه  اختلاف ما با غربی‌‎‌ها و استکبار جهانی سطحی و حل شدنی نیست، تصریح کرد: ایرانیان به دنیا نشان داده که قوی هستند و امروز عزت و عظمت ملت شریف ایران به عنوان کشوری مقتدر لرزه بر جان دشمن انداخته است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اتفاقات اخیر خطاب به خانواده‌ها گفت: والدین باید به جوانان آگاهی دهند و آن‌ها را نسبت به توطئه‌های دشمنان هشیار کنند.

حسینی با بیان اینکه پرچم کشور نماد استقلال، عظمت و عزت ماست، خاطرنشان کرد: در اغتشاشات عده‌ای پرچم کشور را به آتش می‌کشند و کسانی که توهین می‌کنند، مشکل‌دارند شاید عده‌ای فریب‌خورده باشند اما برمی‌گردند.

عوامل اغتشاشات با قاطعیت مردم و دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهند شد

استاندار لرستان نیز گفت: عوامل اغتشاشات با قاطعیت مردم و دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهند شد.

فرهاد زیویار روز جمعه در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ملت ایران همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی ادامه داد:  از زمانی‌که رهبر انقلاب تبعید شد و نوجوان ۱۴ ساله به شهادت رسید جوان دانشجوی ایرانی نیز در وسط میدان لانه جاسوسی را تسخیر کردند و ملت ایران پاسدار انقلاب اسلامی بودند.

زیویار اضافه کرد: محکم‌تر از قبل پای انقلاب ایستاده‌ایم و ملت ایران با اقتدار از درخت تنومند انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

استاندار لرستان با اشاره به اغتشاشات و عواملی که دست اندرکار این حوادث هستند، ادامه داد: صبر مردم هم حدی دارد و با این عوامل با قاطعیت  مردم و دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهند شد.

زیویار با بیان اینکه ملت ایران برای مقابله با آشوبگران در میدان ایستاده‌اند، بیان کرد: ملت ایران از قبل هم محکمتر پای انقلاب اسلامی ایستاده است.