فرشاد فرجی که بعد از مصدومیت از ترکیب اصلی سرخپوشان دور شده است، در دیدار با پیکان موفق شد در لحظات پایانی مانع از گلزنی حریف شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مدافع پرسپولیس در حضور دیرهنگام خود در ترکیب این تیم، موفق شد با همکاری علیرضا بیرانوند مانع از شکست تیمش برابر پیکان شود.

فرشاد فرجی که در فصل گذشته یکی از بازیکنان فیکس پرسپولیس بود، در این فصل به واسطه مصدومیتی که دچارش شده بود، مدتی از ترکیب دور ماند. او در بازگشت از مصدومیت و در رقابت برای حضور در ترکیب، طی دیدارهای اخیر فرصت‌های کوتاهی داشته است.

مدافع سرخپوشان در دیدار روز گذشته برابر پیکان نیز در دقایق پایانی از سوی کادرفنی مجوز حضور در ترکیب را به دست آورد تا گولسیانی فرصت حضور در فاز تهاجمی را بیشتر به دست بیاورد. اما مهمترین اقدام فرجی در این بازی، روی ضربه مهاجم پیکان به سمت دروازه سرخپوشان بود که با دیوار دفاعی او همراه شد تا این تیم گلی دریافت نکند. مهدی لیموچی مهاجم 23 ساله پیکانی‌ها در این صحنه پس از اینکه در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد، ضربه خود را به سمت دروازه زد و در حالی که می‌رفت توپ به یک تهدید جدی تبدیل شود، فرشاد فرجی مقابل آن ایستادگی کرد. در ریباند این توپ نیز بیرانوند بود که با عکس العمل به موقع خود مانع از گلزنی حریف شد و در ادامه نیز پایه ریزی ضدحمله خطرناکی را برای سرخپوشان داشت.

فرجی اکنون با محرومیت گولسیانی مدعی حضور در دفاع میانی سرخپوشان در دیدار با گل گهر سیرجان محسوب می‌شود و باید دید این زوج مازنی چه عملکردی برابر حریف سرسخت و مدعی خواهند داشت.