سیمون جوردن، مالک سابق باشگاه کریستال پالاس، از تاد بولی خواست که دلیل واقعی اخراج توماس تو خل را فاش کند.

درخواست از مدیر چلسی: دلیل اخراج تو خل را بگو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بریتیش تاک اسپورت یکی از معتبرترین رادیوهای ورزشی در اروپا و جهان است و موضوع صحبت آنها این هفته درباره بحرانی بود که هفته به هفته در چلسی بیشتر می‌شود.

بسیاری معتقد هستند که این بحران بسیار فراتر از شرایط این فصل است و در واقع از زمانی آغاز شد که رومن آبراموویچ مجبور شد مالکیت این باشگاه را به خاطر شرایط جنگ روسیه و اوکراین واگذار کند.

جردن که پیش از این مالک باشگاه کریستال پالاس بود و حالا مجری این برنامه رادیویی است از تاد بولی خواست که دلیل اصلی اخراج توخل را به صورت علنی مطرح کند.

هواداران چلسی پس از شکست برابر منچسترسیتی در جام حذفی نام توخل را فریاد زدند تا این مربی آلمانی بار دیگر بر سر زبان‌ها باشد. هواداران این تیم به شکل واضحی نشان دادند که دلتنگ حضور او روی نیمکت تیم‌شان هستند و گراهام پاتر نتوانسته توجه آنها را جلب کند.

جوردن در این برنامه گفت:« چیزی که هواداران چلسی درباره توخل نمی‌دانند ممکن است نظر آنها را بسیار تغییر دهد. مسئله فقط شکست برابر دینامو زاگرب نبود، اتفاقات بسیار بیشتری در آن روزها رخ داد. این شکست دلیل اصلی برکناری نبود. من فکر می‌کنم بولی باید کادوی کریسمس دیرهنگامش را بدهد و بگوید که آن روزها چه اتفاقی رخ داد. چیزی که من می‌دانم چشمانم را باز کرده و اگر من هم جای بولی بودم مطمئنا توخل را اخراج می‌کردم.»