ناجی آرژانتین در فینال جام جهانی این بار در نقش کابوس تیم باشگاهی اش، است ون ویلا، ایفای نقش کرد.

افتضاح قهرمان جام جهانی در ویلاپارک!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال آرسنال در یکی از زیباترین بازی‌های فصل جزیره برابر استون‌ویلا به برتری رسید تا کماکان در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

توپچی‌ها که در این بازی مربی سابق خود را روی نیمکت و گلر سابقشان را درون دروازه حریف می‌دیدند، بعد از بازگشت از نتیجه دو-یک و به تساوی کشاندن کار، تلاش‌های زیادی برای گلزنی داشتند، اما هر بار یا اسیر بی‌دقتی‌ بازیکنان خودی می‌شدند یا درخشش بازیکنان حریف مانع از گلزنی آنها می‌شد.

اما در نهایت روی شوت فوق‌العاده جورجینیو، یک اشتباه ناخواسته باعث ثبت عجیب‌ترین گل فصل جزیره شد.

ایمیلیانو دیبو مارتینز، سنگربان آرژانتینی ویلا که بعد از قهرمانی با آلبی‌سلسته در جام جهانی در کانون توجه قرار دارد، روی شوت مارتینز شیرجه‌ای تماشایی زد، اما همین شیرجه زیبا بلای جان تیمش شد، زیرا پس از برخورد توپ با تیر دروازه، برخورد آن در برگشت با پشت سر مارتینز، گل سوم آرسنال را رقم زد.

اتفاقی که ناگهان مارتینز را از یک سوپرمن بعد از جام جهانی به عامل شکست تبدیل کرد تا بسیاری، به طعنه، پیروزی آرسنال را مدیون این دروازه‌بان بدانند.

مارتینز که روزگاری گلر آرسنال بود، در شرایطی باعث پیروزی تیم سابقش شد که این اتفاق برای نخستین بار شکل نگرفته است.

پیش از این، یک بار در جام جهانی ۸۶ مکزیک، در ضربات پنالتی دیدار تیم‌های فرانسه و برزیل، برونو بلون، بازیکن تیم فرانسه درحالی‌که ناامید از گل شدن توپش پس از برخورد به تیر آماده حسرت خوردن بود، ناگهان شاهد برخورد توپ با سر کارلوس، گلر برزیلی‌ها بود تا پس از گل شدن توپ فریاد شادی سر دهد.

صفحه بریتانیایی ESPN به بازنشر تصویری از یکی از عکس‌های مارتینز با پیراهن آرسنال در حال گرفتن مدال قهرمانی اف‌ای‌کاپ، به نقش او در پیروزی امروز آرسنال برابر ویلا اشاره کرد.

پیج معروف ترول فوتبال هم به کنایه، نخستین گل مارتینز برای آرسنال پس از هشت سال حضور او در آرسنال و قرض‌داده شدنش به تیم‌های دیگر را مورد طعنه قرار داد.

بلیچر ریپورت نیز با انتشار عکسی از دوران جوانی مارتینز در زمان پیوستن به آرسنال، به نقش گل‌بخودی او در پیشروی آرسنال در مسیر قهرمانی اشاره کرد.

یکی از کاربران آرسنالی توییتر با تصویر رقص معروف مارتینز پس از مهار پنالتی فرانسوی‌ها در جام جهانی را به شوخی، به واکنش او پس از گل بخودی مقابل آرسنال تشبیه کرد.

یکی از هواداران معروف چلسی در توییتر با انتشار این تصویر نوشته از برد آرسنال ناراحتم ولی از افتضاح مارتینز خوشحالم.