با شروع شب چهارشنبه آخر سال باز هم حوادث مرتبط با این شب، از فوت و آسیب چشم گرفته تا قطع عضو آغاز شد. طبق آخرین آمار تعداد جان باختگان حوادث چهارشنبه آخر سال به 17 نفر و شمار مصدومان این حوادث به 1172 نفر رسید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با شروع شب چهارشنبه آخر سال باز هم حوادث مرتبط با این شب، از فوت و آسیب چشم گرفته تا قطع عضو آغاز شد. طبق آخرین آمار تعداد جان باختگان حوادث چهارشنبه آخر سال به 17 نفر و شمار مصدومان این حوادث به 1172 نفر رسید.

* رئیس اورژانس کشور: از اول بهمن تا این ساعت ۱۱۷۲ مصدوم در سراسر کشور گزارش شده‌است. ۱۳۹ نفر در حال حاضر در بیمارستان‌ها بستری هستند و حال ۸ نفر وخیم است. ۱۰۴ مورد قطع عضو، ۳۳۹ مورد آسیب به چشم و ۳۳۳ مورد سوختگی اندام را داشتیم.

استان تهران با ۲۰۵ نفر مصدوم در صدر قرار دارد و به دنبال آن، استان آذربایجان شرقی با ۹۶ و استان آذربایجان غربی با ۱۰۰ مصدوم، در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

* سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران: ساعت ۲۰:۱۰ در سه راه دلاوران یک مورد آتش‌سوزی در مقابل یک مغازه صورت گرفت که آتش به تابلوی این مغازه سرایت و آتش به مغازه سرایت کرد که آتش نشان‌ها حریق را اطفا کردند. ساعت ۲۰:۵۰ در حادثه دوم یک مورد انفجار در یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه‌ واقع در جاده ورامین جنب کارخانه مارگارین اعلام شد. در طبقه منفی یک این ساختمان ۲ نوجوان ۱۴ ساله قصد خارج‌کردن نارنجک‌های دست‌سازی که در گذشته تهیه کرده بودند داشتند که این مواد به یک‌باره منفجر شد. محل حادثه ایمن‌سازی شد.

*سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران: در ساعت ۱۹:۳۴ امشب ۲۳ اسفند، یک مورد حریق خودروی پراید اسقاطی در محله عبدل‌آباد در کنار معبر رها شده بود در اثر آتش‌بازی دچار حادثه شد و همکاران  به سرعت به مخل رسیدند و آتش خاموش ش اعلام شد. مسئولیت خودروهای رها شده در کنار خیابان با مالک است. 

*رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت: همان طور که فرمانده فراجا گفته است رویکرد پلیس در چهارشنبه پایان سال رویکرد اجتماعی دارد. تا ساعت ۱۹ هیچ فردی در ارتباط با حوادث چهارشنبه‌سوری و مخاطرات آن دستگیر نشده است.

*فرمانده فراجا اظهار داشت: افرادی که به دلیل اخلال در نظم و هنجارشکنی در شب چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند ماند.

* رئیس پلیس راهور پایتخت از توقیف وسایل نقلیه متخلفی خبر داد که اقدام به پرتاب مواد محترقه از داخل خودرو به بیرون کنند. این متخلفین از طریق دوربین ها شناسایی می شوند.

*سخنگوی پلیس با اعلام اینکه در این ایام با کنترل مبادی ورودی و بسترهای فروش واقعی و مجازی مواد محترقه خطرآفرین با افزایش 43 درصدی کشفیات مواد پرخطر مواجه و در این خصوص بالغ بر 470 نفر بازجویی و دستگیر شده اند.

*رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر درحال جابه‌جایی ۱۰۰ کیلوگرم مواد محترقه در ایستگاه متروی مولوی خبر داد.