ستاره ایرانی پورتو در شب پیروزی تیمش مقابل پور تی مو نن سی سه موقعیت طلایی ساخت.

هیچکس از پاس‌های طارمی استفاده نکرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از انجام دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی ایران و گلزنی مقابل روسیه و کاپیتانی مقابل کنیا، با انگیزه خاصی به پرتغال برگشت و در ترکیب پورتو مقابل پورتمیوننسی قرار گرفت، اما علی‌رغم تلاش زیادی که در خط حمله تیمش انجام داد، در ثبت گل یا پاس گل ناکام بود.

تیم فوتبال پورتو که برای سومین بازی پیاپی مهدی طارمی را در خط حمله داشت، از ساعت ۲۳ یکشنبه شب در استادیوم دو دراگائو به مصاف پورتیموننسی رده چهاردهمی رفت و یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر پرتغال را برگزار کرد که در نهایت توانست به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند.

پورتو در شرایطی با تک گل فابیو کاردوسو با ضربه سر روی ارسال وندل در دقیقه ۳۰ به برتری یک بر صفر خانگی برابر پورتیموننسی رسید که یک گل مردود هم توسط گالنو زد و البته موقعیت‌های خوب دیگری هم با پایه‌گذاری مهدی طارمی از دست داد و می‌توانست برد پُر گل‌تری به دست بیاورد.

مهدی طارمی که در بازی رفت مقابل پورتیموننسی یک گل ساخته بود، در دیدار برگشت هم سعی داشت همین کار را انجام دهد که پاس در عمق او در دقیقه ۱۳ را اوتاویو نتوانست استفاده کند و ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت.

پاس در عمق طارمی برای اوتاویو در موقعیت عالی به این بازیکن رسید، اما شوت او به تور کنار دروازه خورد تا پاس گل برای ستاره ایرانی پورتو ثبت نشود

طارمی دوباره موقعیت‌سازی کرد و این بار با یک پاس به پشت محوطه جریمه، موقعیت شوت‌زنی برای گالنو فراهم کرد که ضربه این بازیکن هم مثل اوتاویو تبدیل به گل نشد تا هفتمین پاس گل فصل مهاجم ایرانی پورتو ثبت نشود

کرنر به دست آمده روی همین موقعیت در مقابل تیرک دوم به مهدی طارمی رسید که او این بار با یک پاس به عقب، گالنو را در فرصت گلزنی گذاشت که شوت روی پای این بازیکن هم بالای دروازه پورتیموننسی فرود آمد تا دو پاس طلایی مهاجم ایرانی پورتو منجر به گل نشود.

طارمی در دقیقه ۳۲ هم پس از یک دریبل، سعی کرد در زمان ورود به محوطه جریمه پورتیموننسی پنالتی بگیرد که داور نزدیک به صحنه بود و برخورد او با مدافع حریف را خطا تشخیص نداد و بازی را دنبال کرد.

این توپ‌گیری مدافع پورتیموننسی از طارمی که او را سرنگون کرد، خطای پشت محوطه یا پنالتی تشخیص داده نشد و بازی به جریان افتاد

پورتو در شبی که مهدی طارمی را مثل تمام بازی‌های این فصل دراختیار داشت و ۸۴ دقیقه از او بهره می‌برد، با برتری یک بر صفر مقابل پورتیموننسی ۶۱ امتیازی شد و به رده دوم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کرد و مجددا اختلاف خود با بنفیکا صدرنشین را به ۱۰ امتیاز رساند.