بی تفاوتی کامل وزارت ورزش به اتفاقات شب گذشته برنامه فوتبال برتر با واکنش محسن قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی همراه بود.

گزارش خصوصی‌سازی و پایان  فتح الله زاده!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قربان‌زاده که بعد از یک شب پُر سر و صدا در برنامه فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی در انتظار واکنش وزارت ورزش به‌عنوان متولی اصلی باشگاه استقلال نسبت به ادعاهای مطرح شده در قبال علی فتح‌الله‌زاده بود، پس از بی‌تفاوتی کامل این وزارتخانه درباره مسائل عنوان شده، در ساعات پایانی سه شنبه شب، در توئیتر و اینستاگرام خود اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گفته او، هیئت سه نفره مالی سازمان خصوصی‌سازی در روز سه شنبه هفت ساعت در باشگاه استقلال حضور پیدا کردند و این حضور منتج به تایید ادعاهای وی در برنامه فوتبال برتر شده است؛ ادعاهایی که او علیه مدیرعامل مستقر استقلال، علی فتح‌الله‌زاده مطرح نموده و او را متهم به دریافت مبلغ چک‌هایی کرده که قبلا در سال ۱۳۹۱ آنها را گرفته بود.

قربان‌زاده در استوری خود وعده داده که روز چهارشنبه سازمان خصوصی‌سازی بیانیه خود را در این باره منتشر می‌کند که احتمالا حاوی اسنادی مبنی بر این نقل و انتقالات غیرقانونی و شائبه‌دار مالی خواهد بود که می‌تواند منجر به پایان کار قطعی مدیرعامل باشگاه استقلال شود.

جالب اینکه بعد از ظهر روز سه‌شنبه اعلام شد فتح‌الله‌زاده در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش شرکت می‌کند که این اتفاق رخ نداد و مدیرعامل باشگاه استقلال یک روز را به سکوت گذراند.

همچنین از صبح روز سه‌شنبه نیز تلفن حجت کریمی، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز بوق اشغال میزد و مشخص بود او موبایلش را طوری تنظیم کرده که پاسخ هیچ خبرنگاری را ندهد.

در این شرایط، از وزارت ورزش هیچ خبری به بیرون نیامد و حمید سجادی و محمد پولادگر با وجود گفت‌وگوها، مصاحبه‌ها و بحث‌های متفاوت و پر حرارت درباره برنامه فوتبال برتر، کوچک‌ترین واکنشی از خود به نمایش نگذاشتند؛ در حالی که انتظار می‌رود وزارت‌خانه یا از مدیر منصوب خود حمایت کند یا اقدام به عزل او بنماید.

این در حالی است که دو روزنامه ورزشی هم امروز در شماره‌های روز چهارشنبه خود از تغییرات کلی و برکناری یا استعفای دسته جمعی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال خبر داده‌اند.

* معضل اصلی وزارت ورزش برای برکناری، این است که احتمالا افرادی که در ذهن مدیران وزارت‌خانه برای مدیریت باشگاه استقلال هستند، به این پیشنهاد پاسخ مثبت نداده‌اند.

* آنچنان که قربان زاده در برنامه فوتبال برتر اعلام کرده بود، سه‌شنبه شب یا او باید در سمت خود باقی می‌ماند یا علی فتح‌الله‌زاده که البته هیچ یک از این دو از سمت خود کنار نرفتند، اما ممکن است این اتفاق در روز چهارشنبه و پس از انتشار گزارش سازمان خصوصی‌سازی رخ بدهد.

* انفعال باشگاه استقلال در قبال اتفاقات برنامه فوتبال برتر نیز در نوع خود جالب بود. مدیران زیر دست فتح‌الله‌زاده، دیروز هیچ تحرکی در قبال اتفاقات رخ داده از طرف خود نشان ندادند و به دفاع از مدیریت باشگاه نپرداختند.

* واکنش‌ها به برنامه فوتبال برتر کاملا به نفع رئیس سازمان خصوصی‌سازی تمام شده و قاعدتا او همانطور که به‌عنوان یک نهاد بالادستی تصمیم وزارت ورزش برای انتخاب فتح‌الله‌زاده را هم زیر سوال برده بود، موضوع عزل وی را نیز دنبال خواهد کرد و علت انتشار این توئیت و استوری نیز همین است.