گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس قوه قضائیه با مردم دقایقی پیش آغاز شد.

رئیس قوه قضائیه در گفت‌وگوی تلویزیونی؛ پروتکل‌های تشریفاتی را شکستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس قوه قضائیه با مردم دقایقی پیش آغاز شد.

محسنی اژه ای امشب در گفتگوی تلویزیونی با شبکه یک سیما گفت: از اول تا هفتم تیرماه که مصادف با شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از شهدا است، هفته قوه قضائیه نام گرفته است. به تمامی شهدای عدالت خواه به ویژه معمار قوه قضائیه درود می‌فرستم.

وی ادامه داد: این هفته فرصتی است که به نقاط مثبت و منفی خود نگاه داشته باشیم. آیا همه آنچه به عنوان حفاظت انجام می شود، آیا جنبه حفاظتی و امنیتی دارد و یا هاله هایی است که هر مسئولی در اطراف خود ایجاد کرده است؟

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: اقداماتی که می توان با هزینه کمتر انجام شود، باید  کم هزینه تر صورت گیرد. حضور امشب ما در صدا و سیما نیز از همین اقدامات است. مصاحبه سال گذشته ما و حضور شما در دفتر ما زحمت های زیادی در پی داشت، از همین رو سال گذشته اعلام کردیم سال آینده من به صداوسیما می آیم. این یک امر عادی است.

محسنی اژه‌ای گفت: تمامی پروتکل ها دست و پاگیر نیستند اما برخی از آن ها برای دیگران زحمت ایجاد می کند. در نخستین سفرهای استانی ما اعلام کردند که تشریفات نماینده ولی فقیه و استاندارد به داخل هواپیما برای استقبال بیایند، من پرسیدم  این امر چه ضرورتی دارد؟ گفتند تشریفات است که گفتیم این تشریفات را می شکنیم.

این خبر در حال به روز رسانی است...