جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای چهار گانه ارتش به صورت شبانه روزی و با چشمان باز و بیدار در حال دفاع از مرزها و تمامیت ارضی کشور هستند، البته این دفاع با پیشرفته‌ترین تجهیزات و تسلیحات بومی انجام می‌شود.

امیر نعمتی: ارتش با پیشرفته‌ترین تجهیزات بومی از مرزها دفاع می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای چهار گانه ارتش به صورت شبانه روزی و با چشمان باز و بیدار در حال دفاع از مرزها و تمامیت ارضی کشور هستند، البته این دفاع با پیشرفته‌ترین تجهیزات و تسلیحات بومی انجام می‌شود.

آئین اختتامیه هشتمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانش آموختگان درجه داری آموزشگاه‌های درجه داری ارتش صبح امروز (چهارشنبه ۷ تیرماه) در مرکز آموزش‌های درجه داری حضرت جوادالائمه نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن عید قربان و غدیر طی سخنانی گفت: مراسم امروز شروعی است برای دوران خدمت و جان‌فشانی شما سربازان ولایت که در ارتش حضور یافته‌اید.

وی ادامه داد: شما عزیزان که امروز مراسم دانش آموختگی خود را پشت سر گذاشته‌اید در مسیری وارد شده‌اید که شهدای بزرگی چون بابایی، صیاد شیرازی، حاج قاسم سلیمانی و مدافعان این مرز بوم در آن مسیر حضور داشتند و شبانه روز از مرزهای کشور دفاع کردند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران، بسیج و سایر خادمان در عرصه دفاع کشور توانسته در دفاع از ایران اسلامی سربلند باشند. البته نیروهای مسلح ثابت کرده‌اند در هر عرصه‌ای که مردم ما نیاز به کمک داشته باشند سر از پا نشناخته و جزو اولین افرادی بودند که به کمک مردم شتافتند و این مجاهدت‌ها در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله در غرب و شرق و شمال کشور بر کسی پوشیده نیست.

امیر نعمتی با اشاره به خدمات ارتش به مردم در فراگیری ویروس کرونا، گفت: شما جوانان وارد عرصه جهاد و خدمت شده‌اید، عرصه‌ای که نیاز به روحیه جهادی و فداکاری دارد. مسیری که شب و روز نمی‌شناسد و باید همواره آماده مجاهدت و از جان گذشتگی باشید.

وی افزود: نیروهای چهار گانه ارتش به صورت شبانه روزی و با چشمان باز و بیدار در حال دفاع از مرزها و تمامیت ارضی کشور هستند، البته این دفاع با پیشرفته‌ترین تجهیزات و تسلیحات بومی انجام می‌شود و اقتدار و بالندگی ایران اسلامی را دنبال می‌کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان ضمن تاکید بر اینکه مرز‌های کشور به تجهیزات نوین مجهز هستند و مداوم پایش می‌شوند، خاطرنشان کرد: ما در یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مرز‌های کشور حضور داریم تا امنیت برقرار باشد و مردم با خیال راحت به زندگی خود بپردازند.