فعال سیاسی اصولگرا گفت: این طور نخواهد شد که اصلاح طلبان خود را طرفدار هنجارشکنان معرفی کنند و مردم نیز به آنها اقبال نشان دهند.

تحلیل نقوی حسینی از وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فعال سیاسی اصولگرا گفت: این طور نخواهد شد که اصلاح طلبان خود را طرفدار هنجارشکنان معرفی کنند و مردم نیز به آنها اقبال نشان دهند.

 آماده سازی نیروها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی همانقدر اهمیت دارد که تعریف زمین بازی حائز اهمیت است. به نظر می رسد اصلاح طلبان تلاش دارند تا پیگیری مطالبات اجتماعی و فرهنگی مردم را در کنار نقدهای اقتصادی به دولت مطرح کنند تا یک گفتمان ترکیبی اقتصادی-اجتماعی را در صحنه انتخابات به نمایش بگذارند. حال این سئوال پیش می آید که آیا تاکتیک آنها موفق خواهد شد؟

نقوی حسینی درباره تلاش اصلاح طلبان برای تبدیل کردن موضوع آزادی های اجتماعی مخصوصا پوشش بانوان به مسئله اصلی انتخابات مجلس به نامه نیوز گفت: اصلاح طلبان در یک دوره هایی می توانستند آرای قشر خاکستری و ساکت جامعه را جذب و آنها را وارد میدان کنند، از این رو به دغدغه های آنها توجه می شد اما الان این بازار گرم نیست.

وی افزود: در واقع اصلاح طلبان می خواهند دغدغه کسانی را مطرح کنند که شاید اصلا پای صندوق رأی هم نیایند و به یک نوعی خودشان را حتی مقابل نظام می بینند بنابراین این طور نخواهد شد که اصلاح طلبان خود را طرفدار بی حجابان معرفی کنند و مردم نیز به آنها اقبال نشان دهند.

این فعال سیاسی یادآور شد: موضوع حجاب به قوانین کشور و باورهای اعتقادی و مذهبی مردم بر می گردد و کسی نمی تواند با قانون و اعتقادات مردم مقابله کند و بگوید «به مجلس بروم قانون حجاب را برمی دارم، پس به من رأی دهید» بنابراین ورود به چنین موضوعاتی در انتخابات آورده ای برای نامزدها و جریانات سیاسی نخواهد داشت.