روز گذشته اخباری مبنی بر وخامت حال آیت الله احمد جنتی در فضای مجازی منتشر شد، در واکنش به این خبر علی جنتی، فرزند ارشد آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان گفت: اخبار منتشر شده درباره وخامت اوضاع سلامتی پدرم کذب محض است. البته در این مورد چندین نفر از بنده پرسیدند و در پاسخ خبر سلامتی پدر را دادم.

آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله جنتی از زبان فرزندش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روز گذشته اخباری مبنی بر وخامت حال آیت الله احمد جنتی در فضای مجازی منتشر شد، در واکنش به این خبر علی جنتی، فرزند ارشد آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان گفت: اخبار منتشر شده درباره وخامت اوضاع سلامتی پدرم کذب محض است.  البته در این مورد چندین نفر از بنده پرسیدند و در پاسخ خبر سلامتی پدر را دادم.

علی جنتی در واکنش به اینکه حتی گفته شده احمد جنتی در بیمارستان بقیه‌الله بستری شده، افزود: پدرم نه در بیمارستان است و نه اینکه حالش بد است. بنده هر هفته با او تماس دارم و آخر هفته گذشته روز چهارشنبه هم با ایشان تماس داشتم، حالشان خوب بود.

جنتی در ادامه تصریح کرد: البته روز گذشته هم که چندین نفر درباره اوضاع سلامتی پدرم از من پرسیدند، حوالی ظهر با ایشان تماس گرفتم، در منزل بودند و جویای حالشان شدم که گفتند خوب هستم. گفتم برخی شایعه می‌کنند که شما مریض هستید، آیا مشکلی دارید؟ گفت خیر هیچ مشکلی دارم، حتی دو سه روز قم بودم و تازه از آنجا برگشتم، حالم هم خوب است و هیچ مشکلی ندارم.