عباس سلیمی‌نمین تحلیلگر سیاسی اصولگرا معتقد است دوره فعالیت سیاسی حزب موتلفه اسلامی گذشته است.

سلیمی‌نمین: بادامچیان می‌گوید ما 400 نیرو برای کاندیداتوری داریم؛ یعنی بیش از مجموع نمایندگان مجلس!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عباس سلیمی‌نمین تحلیلگر سیاسی اصولگرا معتقد است دوره فعالیت سیاسی حزب موتلفه اسلامی گذشته است.

عباس سلیمی‌نمین، تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با سایت قالیبافی فردا، از سهم خواهی موتلفه خبر داده و به آنها می گوید: «دوره فعالیت سیاسی اینها گذشته است».

سلیمی نمین که در حال تشریح اوضاع سیاسی و نیروهای حزبی ایران بود، خبر از تهدید دبیرکل موتلفه اسلامی در جلسات اصولگرایان داده است. او می گوید: «آقای بادامچیان می‌گوید ما 400نیرو برای نامزدکردن داریم؛ یعنی بیش از مجموع نمایندگان مجلس. در این حرف چیزی جز زیاده‌خواهی می‌بینیم؟ او به نوعی تهدید می‌کند اگر سهم بیشتری به ما ندهید این امکان را داریم که خودمان حتی بیش از نیاز نیروها معرفی کنیم و لیست بدهیم. به نظرم دوره فعالیت سیاسی این‌ها گذشته است.

اختلافات در درون جریان اصولگرایی بر سر بسته شدن لیست های انتخاباتی در شرایطی بالا گرفته که همه این گروه ها به دنبال سهم خواهی هستند.

 حزب موتلفه که در جریان انتخابات سال 98 از جریان اصولگرایان سنتی (شورای وحدت به رهبری جامعه روحانیت مبارز تهران) خارج شد و با شورای ائتلاف (به رهبری قالیباف و حدادعادل) وارد انتخابات شد، توانست سهمی اندک در لیست داشته باشد. 

حالا آنها مدعی هستند که اگر سهم لازم را در لیست دریافت نکنند، لیستی کامل برای کل مجلس ارائه خواهند کرد. جریان های اصولگرایی همگی مطمئن هستند که اعضای آنها از فیلترشورای نگهبان به راحتی عبور می کنند لذا از این بابت برخلاف جریان اصلاح طلبی احساس آرامش می کنند. همین مساله اختلافات میان آنها را افزایش داده است.