یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دوستان اصولگرا به جای آنکه به این و آن حمله کنند بیایند خودشان نامزدهای قوی را مطرح کنند چون در این صورت خود به خود آن جریاناتی که در چارچوب انقلاب و نظام عمل نمی کنند حذف می شوند.

یوسف‌پور: عملکرد بد و ضعیف مجلس اصولگرا زبان اصلاح‌طلبان را دراز کرده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دوستان اصولگرا به جای آنکه به این و آن حمله کنند بیایند خودشان نامزدهای قوی را مطرح کنند چون در این صورت خود به خود آن جریاناتی که در چارچوب انقلاب و نظام عمل نمی کنند حذف می شوند.

مجموعه هایی در جریان اصولگرا مشغول رایزنی برای تدوین فهرست انتخاباتی هستند اما انتقادها به آنها بسیاری است. بخش عمده انتقادها نیز به عملکرد این مجموعه ها در تدوین فهرست انتخاباتی مجلس یازدهم بر می گردد.

علی یوسف‌پور در گفتگو با نامه‌نیوز درباره عملکرد مجلس یازدهم گفت: وقتی به مجالس سایر کشورها نگاه کنیم، این واقعیت مشهود است که افراد با تجربه وارد پارلمان می شوند تا به لحاظ فکری و تجارب گذشته شان قوانین بهتری را مصوب کنند. حالا با این توضیح واقعا چند نماینده حوزه انتخابیه تهران در جامعه شناخته شده هستند؟

وی افزود: متأسفانه دلیل آنکه حرف اصلاح طلبان در جامعه خریدار پیدا کرده، عملکرد خود مجلس اصولگرا است. در سه سال گذشته هیچ قانون قوی را شاهد نبودیم که این مجلس بتواند تصویب کند. دوستان اصولگرا به جای آنکه به این و آن حمله کنند بیایند خودشان نامزدهای قوی را مطرح کنند چون در این صورت خود به خود آن جریاناتی که در چارچوب انقلاب و نظام عمل نمی کنند حذف می شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه عملکرد بد و ضعیف مجلس اصولگرا زبان اصلاح‌طلبان را دراز کرده است، یادآور شد: براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حضرت امام (ره)، شاخص های خوبی برای انتخاب نامزدهای قوی و صاحب فکر و نظر وجود دارد اما دوستان ما زمان تدوین فهرست انتخاباتی تلاش می کنند از بین دوستان و جریان نزدیک به خود افرادی را برگزینند.

وی افزود: مردم ایران همیشه خداپرست و متدین بودند؛ حتی کسانی که اعتقادی به دین ندارند، اگر با فرد مذهبی که قول و عملش یکی است آشنا شوند، او را مرجع خود برای سلام و مشورت قرار می دهند. متأسفانه دوستان ما زمان انتخابات سراغ یکسری افراد گمنام می روند که هیچ تجربه ای ندارند، در این وضعیت طبیعی است که عملکرد مجلس نیز ضعیف می شود.

یوسف پور گفت: مجلس یازدهم در طی 3 سال گذشته هیچ کدام از مشکلات کشور را نتوانسته حل کند و طبیعتا این مسئله بر نگاه  و قضاوت مردم تأثیر منفی خواهد گذاشت.