اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید از امروز تا جمعه (۲۲ تا ۲۴ شهریورماه) و کاهش محسوس دما طی جمعه و شنبه خبر داد.

هشدار هواشناسی | آب و هوای تهران در تعطیلات آخر هفته چطور است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید از امروز تا جمعه (۲۲ تا ۲۴ شهریورماه) و کاهش محسوس دما طی جمعه و شنبه خبر داد.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، گاهی با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

از عصر امروز تا جمعه (۲۲ تا ۲۴ شهریورماه) در نیمه جنوبی، نواحی غربی و ارتفاعات استان در ساعات عصر و شب گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است که در نواحی جنوبی و غربی گاهی با رخداد گرد و خاک موقت و کاهش کیفیت هوا و دید همراه خواهد بود.

پنجشنبه تا جمعه (۲۳ تا ۲۴ شهریورماه) با عبور متناوب امواجی از شمال استان، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و در ارتفاعات به‌ویژه مناطق بالادست شمال شرق گاهی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

روزهای جمعه و شنبه کاهش محسوس دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۳ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۴ شهریورماه) صاف، از بعداز ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.