دبیرعالی جامعه روحانیت کشور هر روایت، پیام و بیانیه‌ای که موجب تزلزل مردم و کاهش مشارکت شود را اشتباه محض خواند و گفت: نباید بگو و مگوها سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند باید در بیان عقیده دقت لازم در نظر گرفته شود.

پورمحمدی: بگومگوهای انتخاباتی نباید به روان جامعه آسیب بزند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دبیرعالی جامعه روحانیت کشور هر روایت، پیام و بیانیه‌ای که موجب تزلزل مردم و کاهش مشارکت شود را اشتباه محض خواند و گفت: نباید بگو و مگوها سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند باید در بیان عقیده دقت لازم در نظر گرفته شود.  

مصطفی پورمحمدی عصر شنبه در نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به تحولات غزه و بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها گفت: هرجا آتش افروزی وجود دارد صهیونیست‌ها در آن نقش کلیدی دارند و ویژگی مهم آنها دشمنی با مومنان است

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور اضافه کرد: آنها چون پیمان شکن و قسی‌القلب هستند مورد لعنت و نفرین قرآن قرار گرفته‌اند البته بدتر از آنها امروز آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و جریان فراماسونری است. آنها جنایتکاراتی هستند که تاریخی مملو از جنایت و خباثت دارند.

پورمحمدی اضافه کرد: آنها ملت‌های خود را به زنجیر و بردگی کشیدند و با شعار دروغین حقوق بشر به دنبال اهداف مورد نظر خود هستند.

وی اضافه کرد: جلوه مثبت این رخدادها روشن شدن چهره خبیث رژیم صهیونیستی و حامیانش است و این حقیقت با این هزینه شکل گرفت تا دنیا بفهمد که مردم مظلوم فلسطین گرفتار چه رژیم منحوسی هستند.

این فعال سیاسی با اشاره به سکوت رهبران برخی کشورهای منطقه گفت: برای رهبران کشورهای عربی متاسفیم از آنان مفلوک‌تر پیدا نمی‌شود. آنها نمی‌دانند صهیونیست‌ها منافع خود را به همه ترجیح می‌دهند. باید بدانند سکوت به نفع آنها نیست و با خفت قربانی صهیونیست‌ها خواهند شد.

پورمحمدی افزود: ملت ایران باید افتخار کنند که پرچم حمایت از فلسطین را محکم نگه داشته اند و در این راه تردید نداشته و متزلزل نشدند.

وی افزود: نباید در جامعه یاس ایجاد کنیم و با اراده و عزم راسخ تا آزادی قدس شریف از حقوق ملت فلسطین دفاع کنیم.

پورمحمدی با اشاره به برتری قدرت ایران در حوزه جنگ نرم و سخت گفت: جمهوری اسلامی به رغم همه تحریم‌ها وتهدیدها از قدرت سخت و نرم برخوردار است و کنار محتوای اصیل که انقلاب را شکل داده است با قدرت این راه را ادامه می‌دهد.

دبیر عالی جامعه روحانیت کشور با بیان اینکه حضرت امام(ره) و رهبری به وفاداری و خوش بینی مردم به نظام توجه خاصی داشتند، گفت: وفاداری و خوش بینی مردم برای تولید قدرت نرم است و نماد افزایش قدرت نرم همبستگی، اتحاد، انسجام و مشارکت در انتخابات است.

پورمحمدی، هر روایت، پیام و بیانیه ای که موجب تزلزل مردم و کاهش مشارکت در انتخابات می‌شود را اشتباه محض خواند و وحدت و انسجام را اصل مهم انقلاب اسلامی دانست و در ادامه گفت: نباید بگو و مگوها سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند باید در بیان عقیده دقت لازم در نظر گرفته شود.

دبیر عالی جامعه روحانیت گفت: همه باید تلاش کنیم و به مردم امیدواری دهیم و با مشارکت و اقتدار ملی مشکلات کشور را حل کنیم.

پورمحمدی گفت: چون جایگاه و حقوق احزاب در ایران مشخص نیست و تشکلها توان و ظرفیت چندانی برای تصمیم گیری ندارند و وظیفه آنها هم مشخص نیست باید به سمت نظام حزبی پاسخگو و با برنامه پیش برویم.

وی بااشاره به میتینگ‌های انتخاباتی احزاب گفت: احزاب باید با راهبرد و برنامه مشخص وارد انتخاب شوند و بتوانند برای حل مشکلات کشور برنامه ارائه دهند.