رئیس بخش ارتوپدی بیمارستان الشفا غزه در پاسخ به بیانیه بعد از ظهر امروز ارتش رژیم صهیونیستی درباره تخلیه بیمارستان الشفاء گفت که ارتش رژیم صهیونیستی دروغ می گوید و آنها را مجبور به تخلیه این بیمارستان کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش روز شنبه ایرنا از الجزیره مباشر، دکتر عدنان البرش، رئیس بخش ارتوپدی بیمارستان الشفاء به عنوان بزرگ ترین بیمارستان غزه در این باره اعلام کرد: نیروهای اشغالگر اسرائیل ما را مجبور کردند که بیمارستان الشفا را تخلیه کرده و به سمت جنوب نوار غزه حرکت کنیم.

وی گفت: من برای ادامه کارم به عنوان پزشک در بیمارستان اندونزی هستم و از رفتن به جنوب خودداری کردم.

رئیس بخش ارتوپدی بیمارستان الشفاء ادامه داد: رژیم اشغالگر دروغ می‌گوید و این این رژیم ما را مجبور به تخلیه اجباری بیمارستان الشفاء کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز مدعی شده بود که برای تخلیه بیمارستان الشفا در شهر غزه ضرب الاجلی تعیین نکرده است و فقط یک راه را برای خروج از بیمارستان و ترک آن باز کرده است!

ارتش رژیم صهیونیستی که به خاطر ارتکاب جنایات جنگی در غزه، تحت فشار گسترده بین المللی برای توقف جنایت علیه بشریت است در بیانیه ای مدعی شد که فقط یک راه امن برای خروج افراد از بیمارستان الشفا ایجاد کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی، ایجاد راه امن برای خروج از بیمارستان الشفا را به زعم خود خواست رئیس بیمارستان اعلام کرد و مدعی شد که ارتش از هر اقدامی در راستای تخلیه امن بیماران استقبال می کند.

پیشتر، رئیس بیمارستان‌های غزه از احتمال شهادت ده‌ها مجروح در مسیر، بعد از مجبور شدن به تخلیه بیمارستان الشفا خبر داد.

رییس بیمارستان‌های غزه با اشاره به تخلیه بیمارستان الشفا در اظهاراتی گفت که ۶ نفر از بیماران دیالیزی و ۲۲ نفر از بیماران بخش مراقبت‌های ویژه شهید شدند.

وی تاکید کرد که بعد از انتقال نوزادان نارس به بیمارستان‌های دیگر، هر دو نوزاد را باید در یک دستگاه انکوباتور قرار دهیم.

رئیس بیمارستان‌های غزه همچنین گفت که احتمالا ده‌ها مجروح بعد از تخلیه بیمارستان الشفاء در راه، جان خود را از دست بدهند.