تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | نابغه ها چطوری قلم به دست میگیرین؟ | شما هم یک نابغه اید!

چگونه خودکار خود را در دست می گیرید؟ آیا قلم خود را بین انگشت شست، اشاره و وسط می گیرید؟ یا قلم خود را با انگشتان شست که روی هم قرار گرفته اند نگه می دارید؟ سبک نگه داشتن قلم شما می تواند شخصیت درونی، خلق و خوی، رفتار، ویژگی های مثبت و منفی شما را تعیین کند.

تست روانشناسی | نابغه ها چطوری قلم به دست میگیرین؟ | شما هم یک نابغه اید!
کدخبر : 15517
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

روشی که قلم را در دست می‌گیرید در مورد شما چه می‌گوید؟ مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۸ در مجله «شخصیت و تفاوت‌های فردی» منتشر شد، نشان داد افرادی که قلم خود را با انگشت شست خود و میان انگشتان دیگر می‌گیرند، بیشتر جاه‌طلب و برون‌گرا هستند و احساسات خود را ابراز می‌کنند.

تست شخصیت شناسی سبک‌های نگه داشتن قلم

.

۱. اگر قلم را بین شست و انگشت اشاره خود می‌گیرید؛

اگر قلم خود را بین انگشت شست، اشاره و وسط بگیرید، نشان می‌دهد که بسته به موقعیت می‌توانید هم تحلیلگر و هم احساساتی باشید. شما در تفکر متفاوت و حل مشکلات مهارت دارید. همچنین ممکن است به سمت مشاغلی در علم، مهندسی یا تجارت کشیده شوید.

از طرفی شما هم خیلی احساساتی هستید. شما عمیقاً همدل و دلسوز هستید. همچنین ممکن است به سمت مشاغلی در هنر، علوم انسانی یا خدمات اجتماعی کشیده شوید.

به طور کلی، شما اغلب برای ثبات و برنامه ریزی ارزش قائل هستید. این بدان معنا نیست که شما دوست ندارید از برنامه‌های  ناگهانی لذت ببرید، اما باید نظمی در برنامه وجود داشته باشد.

شما دوست دارید همه چیز را متعادل کنید. دارای اراده قوی و مقاومت ذهنی هستید که از شما فردی قابل اعتماد می‌سازد و اغلب به دیگران توصیه‌های عاقلانه می‌کنید.

۲. اگر قلم خود را میان شست و انگشترهای دیگر می‌گیرید؛

اگر قلم خود را میان انگشتان دست خود را بگیرید، نشان می‌دهد که می‌توانید فردی باهوش عاطفی باشید که به شدت برونگراست. تمایل دارید عمیقاً با دیگران ارتباط برقرار کنید. شما یک شریک احساسی هستید که حمایت کننده و شنونده خوبی است.

همچنین اغلب ممکن است خود را غرق در احساسات بیابید. اگر مقاومت ذهنی ندارید، می توانید به راحتی تحت تأثیر قرار بگیرید. به دلیل تأثیر عظیم احساسات، ممکن است خود را در حال تجزیه و تحلیل بیش از حد چیزها بیابید.

همچنین ممکن است در روابط یا موقعیت های استرس زا کاملاً مضطرب شوید. شما اغلب از همراهی با افراد همفکر و کسانی که شما را در موقعیت‌های تاریک یا گیج نگه نمی‌دارند لذت می برید.

با این حال، شما کاملا جاه طلب هستید و در حرفه خود یک پیشرو هستید. شما ایده ها و تخیلات گسترده ای دارید که اغلب می توانید آنها را عملی کنید. شما یک تهیه کننده، نویسنده، هنرمند، نوازنده و غیره خوب می‌شوید.

در زمینه‌هایی که نیاز به نوآوری و ایده‌های جدید دارند به خوبی شکوفا می‌شوید. دوست ندارید در یک شغل یکنواخت یا فرهنگ معمولی کار کنید.

شما خودکار یا مداد خود را چگونه در دست می‌گیرید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان