رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی با ظاهر زن که از رانندگان سرقت می‌کرد خبر داد.

جزئیات وحشتناک از دستگیری مرد زن نما در تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی با ظاهر زن که از رانندگان سرقت می‌کرد خبر داد.

علی، ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی از رانندگان در سطح شهر تهران از سوی یک مرد زن‌نما، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ مردی با ظاهر زنانه در سطح شهر تهران به عنوان مسافر درخواست سفر دربستی می‌کرده و در میانه مسیر، راننده را فریب داده و با استفاده از چاقو اموال با ارزش و پول نقد راننده را به سرقت می‌برده و از ماشین پیاده و متواری می‌شود.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش‌های میدانی موفق شدند مسیر‌های تردد متهم را شناسایی و پس از مراقبت‌های شبانه روزی از وی، در نهایت موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط گردید، عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر حقایق می‌شد، اما با دیدن مدارک و مستندات موجود نهایتا لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که با تغییر چهره به شکل زن به صورت شبانه در خیابان‌های مختلف در سطح شهر تهران به عنوان مسافر سوار ماشین رانندگان می‌شده و سپس با استفاده از شیوه و شگرد‌های خاص خودش، راننده را فریب داده و سپس با استفاده از چاقو راننده را به دام می‌انداخته و تمام اموال با ارزشش را به سرقت می‌برده است.

سردار، ولی پور گودرزی در پایان با بیان اینکه متهم تاکنون به ۴ فقره اعتراف کرده و ۱ شاکی حضوری نیز داشته است، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، برای شناسایی سایر شکات و دیگر جرائم در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: میزان