فعال سیاسی گفت: آقای روحانی هم تشریف بیاورد اما نه فقط او بلکه حتی اگر شخصیت توانمندتر و قوی تر نیز در صحنه باشد باز اتفاقی نمی افتد.

هاشمی طبا: آمدن روحانی نیز معادلات انتخابات را تغییر نمی‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خبرنگار نیکو اصغری:فعال سیاسی گفت: آقای روحانی هم تشریف بیاورد اما نه فقط او بلکه حتی اگر شخصیت توانمندتر و قوی تر نیز در صحنه باشد باز اتفاقی نمی افتد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اسفندماه امسال برگزار می شود اما هنوز آرایش فضای انتخاباتی شکل نگرفته است. برخی با استنا به همین وضعیت پایداری را برنده قطعی رقابت سیاسی پیش رو می دانند، در عین حال برخی نیز منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستند.

مصطفی هاشمی طبا در گفتگو با نامه نیوز درباره پیش بینی پذیری نتیجه انتخابات اسفندماه گفت: با این روالی که پیش می رود، با مجلسی در حد و اندازه مجلس کنونی مواجه خواهیم بود و در مجموع منتظر تفاوت زیادی در نتیجه کار نباشیم.  

وی با بیان اینکه اصلا غیر از مجلس فعلی را انتظار نکشیم، درباره تأثیر نامزدی حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان بر معادلات میدان رقابت افزود: فرقی نمی کند، او نیز مثل بقیه نامزدها. مگر چه ویژگی خاصی دارد؟ بنابراین نامزدی او معادلاتی را تغییر نخواهد داد.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: آقای روحانی هم تشریف بیاورد اما نه فقط او بلکه حتی اگر شخصیت توانمندتر و قوی تر نیز در صحنه باشد باز اتفاقی نمی افتد چون با یک گل بهار نخواهد شد. آقای روحانی هم همچون بقیه افراد اگر رأی بیاورد وارد مجلس خبرگان می شود.

منبع: نامه نیوز